hmmm sinterklaas snoepgoed!

Discussie in 'De lounge' gestart door princesje83, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

wat ben ik een geluksvogel :D ik lust die hele tr**p niet ;) trouwens ik hou ook helemaal niet van sinterklaas :( geef mij maar liever de kerst :)

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Gevuld speculaas is echt heerlijk! en de kikkers en muizen....
    heb uit principe nog geen kruidnoten gekocht maar kon toch echt de kikkers en muizen en de schuimpjes niet laten liggen (alleen jammer dat in die zakken schuimpjes zoveel van ddie witte zitten, die zijn het minst lekker van alle kleurtjes....hoezo verwend...)

taaitaai vind ik eigenlijk helemaal niks....koop ik ook niet maar de rest.....heerlijk! Denk toch dat ik hier bij de volgende boodschappenlijst wel even wat kruidnoten toevoeg.....tis nu oktober....nog vroeg maar nu is het herfst en dat is het eigenlijk, geen sinterklaas snoeperij maar herfstsnoep....tenminste daar lijkt het op en als we dat nou gewoon instellen hoeven we ons ook niet schuldig te voelen dat we nu al verslaafd zijn aan die pepernoten, choc. letters, marsepijn, kikkers en muizen etc.etc.etc.

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Chocolade sigaretjes,
    Chocolade letters,
    Schuimpjes en van dat kinder chocolade (weet niet hoe het heet het zit in zakjes)

Geef straks gewoon de zwangerschap de schuld van al die extra kilotjes hihihi

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Pepernoten! Van de bakker. heb deze week al twee zakken leeggegeten. Over een zak deed ik maar een uurtje ofzo :oops: . Echt heel erg. Zelfs mijn vriend zat zeer verbaasd naar me te kijken. :confused:

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Borstplaat, echte pepernoten (dus niet die kruidnoten, al eet ik daar ook gerust een zak van leeg bij de thee) en schuimpjes. Ach, taaitaai, speculaas etc., ik kan niet kiezen hoor, het gaat er allemaal in. Maar ik heb het nog niet gekocht, ik wacht nog even tot november.

Deel Deze Pagina