Hmmm vaag marktplaats mailtje...wat denken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mowtom, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Daar ben ik het helemaal mee eens. Iemand anders zei ook al: je had het zelf wel naar het 'Leger des Heils' gebracht als je het aan het goede doel wilde geven. Dus gewoon zeggen idd dat ze (net als ieder ander) moet gaan bieden, zodat jij er wel of niet akkoord mee kan gaan. ;)

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Daar hoef je niks van te denken toch? Als hij er een mooi bedrag voor wil bieden dan zou ik gewoon lekker akkoord gaan.

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    @ mowtom..

goede reactie.. had ik ook gedaan...
    Ik krijg t gevoel dat ze jou op je gevoel probeert te spelen en daardoor zo een pakket kleren toegestuurd te krijgen voor habbekrats.. Tja, hoe sneu ook.. voor niets gaat de zon op..

Als je je kleertjes weg wilt geven zijn er ( o.a. op hyves) wel inzamelpunten met beheerder die weet bij wie het terecht komt en dat dat dan ook goed terecht komt..

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ja, ik had teruggemaild dat ze echt wel ingelopen waren ;) alleen het laatste half jaar in de mand lagen te verstoffen.

Ben zo goudeerlijk hè.. :)

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heel erg misschien maar ik vertrouw helemaal niemand op MP...
    Ze kunnen allemaal wel met een zielig verhaaltje komen en de kleertjes goedkoper willen.
    Gewoon lekker doen wat iedereen zegt en lekker de kleertjes verkopen voor wat jij wil!!

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Aaliyah; ik moet zeggen dat ik nog niet eerder op mp iets vervelends heb meegemaakt. Ik ben daar nu toch al zo'n 4 jaar bekend mee, maar pas een jaartje echt actief bezig met steeds de kleertjes te verkopen die te klein geworden zijn.
    Dus het kan gewoon altijd goed gaan hoor...!!

Maar idd voor niets gaat de zon op en tja hoe zielig het verhaal ook is, ik wil het al voor erg goedkoop verkopen dus ja nog minder dat gaat niet lukken....

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb het ook nog nooit mee gemaakt hoor!:) Maar ik vertrouw mensen echt moeilijk en vreemden dus al helemaal...
    Ook al heb ik toch wel wat verkocht op MP. :)

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik koop en verkoop alleen maar op mp.. leuk hoor, zie het als mn hobby.

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Een damessportschoenenfetishist? :$ :D

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind het niet zo heel raar... Ik krijg ook niet echt het idee dat ze het voor nog goedkoper wil dan dat jij aanbiedt. Uit haar verhaal begrijp ik dat ze nieuw is op marktplaats. Kun je niet gewoon een reactie sturen en haar netjes vertellen wat de bedoeling is?
    Ik heb dit en dit en dit en daar vraag ik zoveel voor. Als u interesse hebt, laat maar weten. Als u mij uw adres geeft en het bedrag (plus x euro verzendkosten) stort op rekeningnummer zoveel, dan stuur ik alles op.

11. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Heb nog niet verder gelezen maar ik moet meteen denken aan 1 of ander vies mannetje wat "rare" dingen met jouw Nike's gaat doen :D

12. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0

Haha dat bedoel ik :p

Deel Deze Pagina