Hallo allemaal, Ik ben in verwachting van onze tweede zoon. Maar de naam Onze zoon heet Roan. Ik vind Ryan/ Ian/ Kay leuke namen. Maar welke past er het beste bij? Uiteraard sta ik helemaal open voor leuke suggesties Groetjes Cecile
De rest vind ik er té veel op lijken, dat vind ik persoonlijk niet mooi. Heb daarom voor kay gekozen. Maar denk zelf dat dit wel n favoriete naam word straks. Ik hoor t al meer nl..
ryan niet. roan en ryen lijkt te veel op elkaar. dit heb ik met Ian ook een beetje. En ik vind Ian persoonlijk niet zo'n leuke naam. Kay is stoer en past goed bij Roan. en de toon is verschillend waardoor je ze niet snel door elkaar haalt.
Tsja, lastig.. Vind het beste passen denk ik.. (mag ik ook wat anders nog voorstellen? wat vind je van Jair, met puntjes op de -i- spreekt uit als ja-ier )
Van deze drie namen vind ik ryan het leukste. Ian weet ik nooit hoe ik het uit moet spreken (ie-an of ai-en) en kay vind ik maar zozo. maar toch heb ik op Kay gestemd, want die andere twee namen vind ik niet mooi bij Roan. Dan krijg je ene beetje een knabbel en babbel effect door dezelfde klanken.
Hallo allemaal, Ik vind het erg leuk om jullie reacties terug te lezen. Die namen blijven toch lastig he. HAHA, je kindje zit er voor altijd aan vast. Ik hoop dat jullie nog reacties blijven plaatsen. Liefs cecile
Ik heb ook voor Kay gekozen, omdat de namen anders heel erg op elkaar lijken. Dan lijkt het qua uitspraak net 1 hele lange naam.