Dames is heb jullie hulp nodig. 14 dec heb ik een vmk gehad. Mijn cyclus is vrij onregelmatig tussen 26 en 40 dagen, hierdoor geen idee wanneer mijn NOD zou kunnen zijn. Heb geen ovulatietesten gebruikt en niet echt duidelijk mijn ei gevoeld. Denk zelf dat mijn ei rond 29ste is geweest. Afgelopen week merk ik allemaal dingen die ik herken van de vorige maand. Heb me dus net ook niet meer kunnen bedwingen en een test gedaan. Foto is gemaakt binnen 5 minuten. Wat denken jullie van deze tuurtest?
Ik zie een vaag streepje Heb je na je VMK negatief getest? Dan zou ik zeggen een beginnende positieve test! Zou voor de zekerheid overmorgen ( of morgen als je ook een ongeduldig type bent hihi) nog een testje doen , als hij dan duidelijker word denk ik dat je blij mag zijn. Ik ga voor je duimen!
Na mijn vmk heb ik getest en die was toen omowit. Zal morgen even nieuwe testen kopen en die doe ik dan donderdag. Kan het eigenlijk niet geloven en dacht dat mijn ogen mij bedrogen....gelukkig zien jullie hem ook.
Dan denk ik dat je wel heel voorzichtig blij mag zijn. Mijn eerste test toen ik zwanger was van m'n zoontje was nog lichter Ben benieuwd naar je test van donderdag . Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!
Ja ik zie hem ook héél goed hoor. Niets géén tuur streepje hoor!! Ben ook benieuwd naar je volgende test!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!