Nou denk dat die test niets te betekenen had. Vanmiddag eerste roze/rode afscheiding gespot en denk dat dit vandaag en morgen wel doorzet. Nu dus een cyclus van 24 dagen gehad na mijn vmk...tja zal er wel bijhoren. En heb gewoon veels te vroeg getest maar ja die symptomen waren zo herkenbaar van de vorige ronde dat ik mezelf niet kon beheersen en na die vmk wist ik niet precies wanneer mijn regels zouden komen. Op naar de volgende ronde, nog eventjes geduld en dan zal ik mijn huisarts vragen naar een verwijzing voor de gyn.
Als je morgen nog niet echt ongi bent, zou ik er nog een test aan wagen als ik jouw was. Ik vind jouw test toch best overtuigend hoor !!! Succes meid !!
Wat jammer! Heeft t al echt doorgezet? Hoop dat je snel een mooie knaltest mag komen showen. Knuffffff !
Nou tis hier weer erg vreemd. Vraag me soms af of me moeder me niet eens de handleiding moet geven van mijn lijf. Je zou denken dat ze die bij mijn geboorte wel had gekregen.... Tja wat kan ik zeggen. Gisteren iets roze/rode afscheiding....en dat is het dan ook. Had verwacht dat ik vanacht/vanochtend dan wel ongi zou zijn want zo gaat het meestal, maar niets hoor. Zelfs niet na het doen van de grote boodschap waar ik meestal moeite mee heb gezien mijn pds en als mijn ongi er aankomt dan merk ik dat vaak dan meteen. Maar niets hoor. Tja erg vaag allemaal, wacht nu gewoon af. Mijn borsten laten weten dat ze er ook nog zijn, gisteren helemaal geen pijn meer dus dacht echt dat het over was en nu toch weer een spierpijn achtig gevoel aan de zijkant. Tssss waar is die handleiding als je hem nodig hebt!!!
Tja net bij de kv geweest hebben ze de tests niet meer, komen hopelijk morgen. Heb ze nu bij de etos gehaald. Zijn ook casettes zien er alleen iets anders uit dus kan de streepjes niet echt vergelijken...
Hey dames even mijn rijtje tot nu toe showen. Onderste test is na 3 minuten op de foto gezet. En wordt hij echt donkerder of heb ik het mis??