hallo hier mijn ovulatietesten. vanaf wanneer moet je 24 tot 48 uur beginnen met tellen? vanaf de eerste pos ovutest of vanaf de laatste voordat ie weer lichter wordt? ik had vrij 23-4 om 23:00 de eerste pos en zon 25-4 om 10:00 werd het weer lichter. ik heb een cyclus tussen de 28 en 32 dagen. is mijn LF dan aan de korte kant?? sorry voor alle vragen
Ik kan het niet zo goed zien..! Ik snap ook niks van mijn ovu testen... Zal ze zo eens op de foto zetten!
vanff dag 24 + 25 zijn positief. elke keer kan het korter zijn of later. dus volgends mijn is dit ongeveer een cylus van 28, maar dat is gewoon af wachten. maar een mooie positieve ovulatie
Hallo, Hier hetzelfde, donderdag 29april een positieve ovutest, vrijdag 30 april s'morgens ook, vanmorgen weer getest, en werd ie alweer lichter, moet ik nu vanaf gisteren tellen, of vanaf donderdag, hebben nl geen tijd gehad om gisteren te klussen, dus weet niet of het nog zin heeft om vanavond te klussen, het kan zijn dat mijn ei al gesprongen is, maar leeft maar 24 uur!!!! Nou ja ben al blij dat ik een eitje heb!!! XXX
ik heb mn ei nog steeds niet gevonden! bah ik voelde wel vandaag flinke steken en slijm,,dus vanavond maar weer klussen..voor de zekerheid