Hmmm...zou zij ook op Zwangerschapspagina zitten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amethist, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Vast ook wel bekende Nederlanders :)

2. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

De meeste mensen in mijn omgeving spreken geen Nederlands, dus wat dat betreft is de kans klein. Als er nog familieleden/vrienden/kennissen uit Nederland hier op Zwangerschapspagina vertoeven dan hebben ze me inmiddels wel herkend denk ik... In dat geval hoor ik het graag!

3. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat heb ik ook vaak! Wilde van de week even mijn gal spuien over iemand...'marktplaatsgezeik' zeg maar. Toen dacht ik doe maar niet...stel dat zij ook op Zwangerschapspagina zit en zich erin herkent!

4. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik vraag me dat soms ook wel af hihi.

Weet van mijn schoonzus dat ze hier wel zit/zat. Zij weet het van mij gelukkig niet :D

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik vraag me dat ook heel vaak af :D

Vooral als er ineens een gesprek ontstaat in een winkel met een moeder. Of de moeders die op het zelfde veld op de camping stonden... waarvan mijn zoontje veel met hun kind(eren) speelde.

Er is wel een schoonzusje hier en een collega. Verder nog geen bekenden tegengekomen. Ik weet van een paar dames dat ze uit dezelfde woonplaats komen, maar ben ze nog niet tegen gekomen in het echt.

Mochten dames mij kennen zou ik dat ook wel graag willen weten :p

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Maarre....niemand nog die zichzelf herkent als de vrouw in mijn OP ;):D.

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik heb wel eens (onder mijn oude naam) een pb van iemand gehad hier, met de tekst, zag ik jou gister in de zeeman? en dat klopte ook nog! hahaha bleek dat ze in dezelfde straat als mijn ouders woonde.. hahaha

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik had me dat echt nog nooit afgevraagd. Dat is nu wel veranderd natuurlijk, voortaan zal ik iedere vrouw onder de 70 argwanend bekijken.

:D

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Whahahaha!! :D

10. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Een oud collegaatje zit hier ook, we hebben nog wel eens contact via facebook. Een keertje kwam ik een post van haar tegen, omdat dezelfde foto op fb stond. Maar ondertussen ben ik haar gebruikersnaam vergeten en ik vergeet het altijd te vragen. Denk dat zij, als ze hier nog actief is, mij ook ondertussen heeft gespot, aangezien ik hier ook wel eens foto's plaats die ook op mijn fb staan.

Geen idee of er mensen hier zijn die mij kennen? Pb maar, leuk!

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik vroeg het me vooral op vakantie af. Een paar leuke meiden gesproken, verder geen contactgegevens uitgewisseld ofzo. Maar allemaal met kleine kids dus ik dacht wel; misschien zitten ze ook we;l op ZP.

Deel Deze Pagina