10 dpo, 12 na ovitrelle en 7 dagen na terugplaatsing van 2 prachtige 8 cellige embryo's. Gisteren nog negatief...
Je testen zien er prima uit!! Mooie oploop de laatste dagen Nu het spannende moment afwachten tot de echo
Grote kans dat er nu ook nog wat ovitrelle bij zit en dus duidelijker is dan normaal Of idd een tweeling, maar al mijn testen waren zo op 10 dpo en ik droeg er echt telkens maar 1
Zoals je weet heb ik eergisteren al zo goed als negatief getest dus denk dat dit echt eigen hcg is. Met cryo wonder had ik dit resultaat pas op 12 dpo. Digitale was nog negatief op 10 dpo.
En nogmaals het maakt mij niet uit 1 of 2. Als er maar 1 blijft plakken ben ik zo ontzettend dankbaar.
Eergisteren zo goed als negatief. Echt een tuursteepje. Gisteren iets opgelopen, vanmiddag nog wat meer en vanavond deze. Zal ze zo even onder elkaar leggen en foto maken.
Dank jullie wel. Nog zo onwerkelijk, laatste ivf poging lijkt het dan toch raak te zijn. Alleen ook zo ontzettend bang dat het toch weer fout zal gaan...