Niet zeker weten

Discussie in 'Miskraam' gestart door Corlinda, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corlinda

Corlinda Lid

23 aug 2009
    21
    0
    0
    Kassa Mederwerker
    Hallo..
    ik ben een meisje van 18 jaar..
    maar ik weet niet zeker of ik nou wel of niet mis kraam heb gehad dus ik vraag om jullie hulp of jullie mij kunnen helpen:$..

ik zal mijn verhaal helemaal vertellen..

We hadden een relatie van bijna 2 jaar.. dus we vrijen onveilig..
    we hadden vaak ruzzie dus de relatie was voorbij..
    dus inmiddels werd ik niet ongesteld..
    ik ben 3 maandn niet ongesteld geweest..
    kreeg dikke buik dikke voeten Opgeblazen hoofd.. ben heel veel aangekomen maar heb nooit test durfen te doen:$..
    terwijl heel veel vriendinnen van me zijden je bent zwanger want het kan niet anders..
    ik kreeg ook zere tepels..

maar na die 3 maanden kreeg ik last van me onder rug..
    last van me buik.. dus ik werd ongesteld.. het was supper vies heel erg bruin en grote klonten kwamen er uit en er lag iets in de wc..
    dus ik snel door gespoeld.. maar nu is dus me vraag heb ik een mis kraam gehad ofniet?
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zit hier mee..
    met mijn moeder kan ik er niet over praten:(..

Liefs Corlinda

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wanneer is dit gebeurt? want het zwangerschaps hormoon hcg blijft nog heel even in je lichaam dus als je dan een test zou doen zou die nog positief aan moeten geven.
    En zo en zo zou t verstandig zijn om ook even een verloskundige te bellen!

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zou inderdaad toch even een verloskundige opbellen.

Het kan namelijk zijn dat je (nog) gewoon zwanger bent en dan is dat op een echo te zien.

Als je daadwerkelijk zwanger was en nu een miskraam hebt gehad zou ik ook gaan want dan weet je tenminste waar je aan toe bent en of er niet nog iets is achter gebleven in je barmoeder.

Er wil namelijk nog weleen na een miskraam wat weefsel blijven zitten en als it niet word weg gehaald kan dat ernstige gevolgen hebben als dit gaat onsteken en je vruchtbaarheid aantasten net als je algehele gezondheid.

Succes laat even weten wat je hebt ondernomen en hoe het met je gaat

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Meis, je moet echt naar de dokter hiermee. Zoals hier eerder gezegd, bij een miskraam is het goed als je nacontrole hebt of het wel volledig schoon is. En of het uberhaupt een miskraam was.

En ik weet niet of het de bedoeling is dat je zwanger wordt, ik heb de indruk van niet, maar waarom ben jij niet aan de pil? Je zegt 'we vrijen DUS onveilig', maar waarom doe je dat?

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zou het ook even laten controleren meid , of alles weg is ..

sterkte ermee

6. Corlinda

Corlinda Lid

23 aug 2009
    21
    0
    0
    Kassa Mederwerker
    Ik zit wel aan de pil..
    maar ik slik de pil niet goed omdat ik er niet echt tegen kan..
    dit is al 1 maand geleden dus al best tijd geleden..

Liefs Corlinda

7. Gabber

Gabber Niet meer actief

Hallo,

Als ik jou was, en in jou situatie zat zou ik toch echt naar een verloskundige gaan want..............................Je wilt nu misschien geen kinderen maar wie weet wel in de toekomst.
    Stel je dan eens voor dat er nu iets mis is en je doet daar niks aan, dan zou je op latere leeftijd misschien problemen kunnen krijgen met het zwanger worden.
    Je bent nog jong.............................. wees maar voorzichtig met je lichaam!!

Ik oordeel verder niet over jou, want ik weet verder niets over je persoonlijke situatie. Maar ik raad je wel aan om hiermee verder te gaan!!!!!!!!!

Groetjes en heeeel veeeeel sterkte, Helma

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Als je niet goed tegen de pil kan, is hem onregelmatig slikken geen oplossing. Het kan het zelfs erger maken, omdat je dan steeds met je hormoonhuishouding rommelt. Dit is iets om met je huisarts te overleggen. Je kan ook kijken of je een spiraaltje mag. Echt, wees voorzichtig in de toekomst en laat je nu heel goed adviseren door je dokter.

Weet je vriend hiervan?

9. Corlinda

Corlinda Lid

23 aug 2009
    21
    0
    0
    Kassa Mederwerker
    Mijn ex vriendje is het inmiddels..

het is uit gegaan en toen kwam dit verhaal dus..
    ik mag er niet met hem over praten ik moet het zelf maar oplossen etc..
    ik heb er ook aan zitten denken aan een spiraaltje..

Liefs Corlinda

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ooh wat een toestand voor je. Heel naar hoor, met uitgaande relaties. Ik ben zelf erg in paniek geweest toen ik 21 was, en mijn relatie uitging en ik opeens over tijd was (ook aan de pil). Maar het was gewoon stress. Jammer dat je bij hem dus niet terecht kan, maar je kan wel naar een dokter. En dat moet je echt doen!! Als het goed is kunnen ze zien of je een miskraam hebt gehad, en je moet goed gecontroleerd worden of het echt helemaal schoon is. Je weet op dit moment niet eens zeker of je echt zwanger bent geweest, deze dingen zouden ook gekomen kunnen zijn doordat je niet goed met de pil bent omgegaan (lees de vele verhalen hier maar eens over ontpillen). Ik heb ooit een keer de pil doorgeslikt en toen ik toen ongesteld werd, was het ook heel erg en met veel stolsels. Dat wil nog niet zeggen dat je zwanger bent, je hebt het niet getest.

Deel Deze Pagina