heb je al een mail gestuurd en wat terug gehoord?? Vind het niet netjes, maar zou zelf verder niks meer doen.. je kan ook niks, want je kan de droger niet terug toveren en ben ook wel benieuwd hoeveel meer je hebt gehad
het is ook zeker niet netjes (wat ze zelf overigens ook al toegegeven heeft) maar ik zou nooit en te nimmer n bedrag overmaken om zo mijn excuses te laten blijken, dat zie ik namelijk weer als het andere uiterste
ha dames, ik ben een aantal weken geleden naar een babykamer gaan kijken,was van eikenhout,het ledikant kon je ombouwen tot bedje,en het was echt een boerenstijl,leek wel een soort mini bedstee,erg mooi. ik heb die mevrouw aan de telefoon gehad,gevraagd of het er netjes uitzag(is toch tweedehands he),en of er geen schade aan zat. neeeeee,zei ze,zier er als nieuw uit,zelfs de commode heeft niks geleden,geen vlekje op te zien. ben s'avonds daar gaan kijken,nadat het bedrag was afgesproken,nou,ik schrok wel even hoor. de meubels waren van grenen,in het bedje zaten tandafdrukken en het zag er gewoon vervallen uit,en de commode had bovenop vochtplekken en kale plekken door de babydoekjes,of whatever:x.... toen ik melde dat de koop niet doorging,doordat het niet in de staat was zoals ze belooft had,werdt ze toch boos...ze had op het geld gerekend zei ze,en dit kon ik niet maken.....ben toen zelf boos gegaan,en was ook echt teleurgesteld,ze zei ook dat ik verplicht was om haar te betalen,want we hadden telefonisch afgesproken dat het goed was,in de mail stond alleen ons bedrag,en verdere informatie over de staat vd meubels hebben we telefonsch gedaan,oftewel,ik had geen bewijs...heb gelukkig nooit meer wat van haar gehoord,maar ik wil maar zeggen,als je iets koopt,handel het via de mail af,zo heb je altijd bewijs mocht het fout aflopen...ik heb denk ik veel geluk gehad hoor. groetjes petra
jep dat is zo! heb zelf ook al eens een kwaad iemand aan de deur gehad! zei gewoon PECHT GEHAD! had je de telefoon maar moeten opnemen en heb de deur dicht gesmeten!
Dit gaat uit de hand lopen, daarom sluit ik het onderwerp. Een aantal (ongepaste) berichten zal ik verwijderen. Lotte