Hmmz ik moet mn zoontje kwijt...

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Tja.. Dat klinkt vast erg raar.. Maar ik moet hem echt kwijt. Tenminste...dat gewicht dan :p
    We hebben vandaag allebei op de weegschaal gestaan. En ik was lekker weer n kilo kwijt :D
    Nu blijk ik bijna 3 x zijn gewicht te zijn. En mijn ideale gewicht zou 2 x hem moeten zijn.
    DUS.... vandaar de titel :p
    Wie is er nog meer aan het proberen om er wat af te krijgen....zoontje of dochtertje....of gewoon wat extra balanst? Hoe doe je dat dan?
    En...lukt het?

2. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Hier zullen heel verschillende en uiteenlopende reacties opkomen, afvallen is een moeilijk onderwerp en het is per persoon/lichaam verschillend wat het beste helpt.

Ik zou je aanraden om naar een diëtiste te gaan, die kan je heel goed helpen om verantwoord af te vallen, gezond eetpatroon aan te leren en ze zal ervoor zorgen dat je niet weer terugkomt op je oude gewicht. En dat allemaal zonder shakes en dat soort dingen. :) Het heeft bij mij in elk geval geholpen en na de bevalling ga ik zeker terug! Plus een voordeel is dat een groot gedeelte vergoed wordt door de zorgverzekering! Althans bij mij was dat zo.

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Euh...nja ik eet verantwoord (altijd al gedaan) en ben sinds kort weer gestopt met teveel snoepen (weer erin geslopen na de bevalling en de honger die ik telkens had door de BV). En verder ben ik begonnen met minstens n uur p dag intensief bewegen (steps oa)
    Ik mag nog niet veel lijnen ivm de borstvoeding.
    Ik ben aangekomen door een depressie van 5 jaar en de medicatie die ik er voor kreeg. En dat gewicht wil ik graag weer kwijt.
    Ik heb nooit en zal nooit shakes etc gebruiken of welk ander dieet idee ook. Want dat kan voor mijn idee niet werken op de langere termijn.

Ik bedoelde dit onderwerp als steuntje voor eventuele anderen die bezig zijn. ;)

4. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben juist door de borstvoeding superveel afgevallen. Alleen dit jaar al 13 kilo, weeg nu 6 kilo minder dan voordat ik zwanger werd. Maar normaal gesproken werkt bij mij het beste gezond eten, weinig snoepen en veel bewegen. Het is oersaai en je hoort het 100 keer, maar het werkt nog altijd het beste. Toen ik gezond at en iedere dag naar de sportschool ging vlogen de kilo's eraf.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik ben super goed afgevallen door de citroensapkuur (www.citroensapkuur.nl) dit ware de eerste 4kg die mij zo hebben gemotiveerd dat er daarna nog 5 zijn verdwenen. Ik wil volgende week weer een kuur doen en dan de laatste 5 kg kwijt (dan weeg ik 64kg).

6. 4days

4days Niet meer actief

Ooh toevallig, ik weeg ook 69 nu hihi. En wil ook nog een paar kilootjes kwijt...

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

mmm ik ga dadelijk afvallen als ik gestopt ben met de borst nu mag dat nog niet want je maakt dan anti stoffen aan en dat is erg slecht voor je kind..
    ik moet veel meer dan een paar kilo..
    maar we zien het wel anders niet mensen moeten mij maar lekker nemen zo als ik ben en niet anders

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Och mamamanuela...ik hoef er ook maar n paar (20) ;)
    Het hele gewicht van mn zoontje raak ik toch niet meer kwijt.
    En ja ze moeten je nemen zoals je bent, helemaal gelijk in hoor!
    Maar ik zal me persoonlijk n stuk beter voelen als ik het grotendeels weer kwijt ben. En het zal mn gezondheid n heel stuk beter maken (heb nml nogal last van mn gewrichten en mn platvoetjes) En dat is de rede dat ik het probeer. En dat zou voor iedereen die afvalt de rede moeten zijn, toch? ;)

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    klopt! ik ga morgen weer beginnen..
    wil ook echt een paar kilo kwijt, moet te doen zijn!

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik wil ook m'n dochter kwijt. :D
    (ze weegt ongeveer 11 kilo ;))

Maar het ontbreekt me zoooo aan motivatie. :(

11. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik ben al 53 kg kwijt nu nog 40 te gaan... dat is 1 Justin met een zak aardappelen :D
    Titel is idd heel grappig zo :D

12. luuus

luuus Niet meer actief

ik moet ook nog 10 kilo kwijt maar ook hier ontbreekt de motivatie kan me dr niet toe zette!

13. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ik ben 10 weken geleden naar de dietiste gegaan. En ben nu al ruim 9 kilo kwijt. Nog 11 te gaan. Moet wel zeggen dat de motivatie een beetje weg aan het ebben is :).

Inderdaad gezonder gaan eten en meer gaan bewegen is echt nog steeds het allerbeste.

Gr. Marieke

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    :$ Ok dan wil ik toch even weten hoe je dat gedaan hebt! ERG knap vind ik dat altijd. Vooral omdat je dan toch met n nogal hoog gewicht begint.

Mn zoontje vertelde me vanmorgen dat hij niet wil dat ik afval. Ik ben al jaaaaren zo (nja...2 jaar.. daar voor ruim 20 kilo minder) en hij wil niet dat ik verander. :D
    Vond ik erg lief van hem maar helaas. Net als aan mn andere kapsel zal hij (hopelijk) moeten wennen aan een dunnere mama.
    Ik kon vroeger mijn moeders broeken aan als die voor haar weer eens te groot geworden waren. Nu is het andersom... Ik wil er aan werken dat we elkaars broeken aan kunnen ;)
    En dat vond hij dan weer wel n goed idee. "Als je maar niet zo dun word als die mevrouwen op tv!" ; zei hij.
    Lag echt even dubbel!
    En ik denk niet dat hij daar bang voor hoeft te zijn ;)

Wie van de dames die geen motivatie heeft heeft wel een WII met fit board ding? ;)

Deel Deze Pagina