Hmpf, ik baal -> besteld jurkje past niet goed

Discussie in 'De lounge' gestart door Amethist, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

precies wat ik dacht. Als he he maten doorgeeft gaan ze terplekke voor he meten. Hebben ze voor mijn schoenen ook gedaan op de mm nauwkeurig. Echt top service!!

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Herken ik idd. Is ook irritant

Zonde ts helemaal als je je helemaal verheugd op zo'n mooie jurk en hij past niet.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja, bij Topvintage idd. Ik heb al de kleinste maat. En ik heb ze idd ook al gemaild. Ik wacht hun reactie nog even af, maar ik weet bijna al zeker dat ik m ga ruilen tegen 1 of 2 swingrokken.

4. Amethist

5. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.199
    179
    63
    NULL
    NULL
    Leuke jurk, heb er zelf ook naar zitten kijken :)

Als ik op de website van topvintage even inzoom op de borsten dan is te zien dat er al wel coupenaden daar zitten. Een goede kleermaker zou daar dus wel wat mee moeten kunnen. (mn moeder heeft een jurk van mij ook eens probleemloos ingenomen bij de borsten). Maar goed, ik snap ook wel dat je dat risico niet zomaar durft te nemen.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Jammer zeg. Ik heb het altijd andersom. Alles zit goed en mijn boobs hebben geen ruimte. ;)

Jurkje is wel erg leuk zeg.

7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Dat is inderdaad een lastig jurkje! Lindy bop heeft ook zo'n soort gelijk jurkje maar met stretch en sluit dan vaak beter aan op de borsten. (Lindy bop verkopen ze ook bij topvintage)

En swingrokken zijn ook erg leuk! En fijn te combineren

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jammer! Toevallig laatst ook bij hen besteld en ik viel écht precies tussen 2 maten in helaas.. ik had een lindy bop jurk. Ik vind het zulke geweldige jurken!

9. Amethist

Ja, ik heb al meerder jurken daar vandaan. Deze is qua borstomvang net een aantal cm wijder dan de jurken die ik al heb. En degenen die ik al heb passen perfect. Ik kan verder geen jurk vinden die ik echt wil hebben, maar wel een rok, dus bestel ik die.

Deel Deze Pagina