Ik merk dat ik er toch behoefte aan heb om het te delen, dus even mijn verhaal in een apart topic Ik had gister voor de 3e maand op rij een positieve zwangerschapstest! De afgelopen twee maanden werden het helaas miskramen in de 5e week. Ik voelde al een week duidelijk dat ik weer zwanger was, maar ik was zo bang om weer zo'n lichte test te zien. De vorige twee maanden bleven de testen heel erg licht, vandaar. Gelukkig had ik gister een mooi en duidelijk streepje! Zo'n donker streepje heb ik de afgelopen keren helemaal niet gehad. Ik ben blij maar ook erg op mijn hoede omdat ik eerst wil zien of de test morgen duidelijker is geworden. Duimen duimen duimen dus.. ik hoop echt zo erg dat het deze keer goed mag gaan! Morgen doe ik dus weer een nieuwe test.
Mooie test! Ik duim voor een mooie eerste echo over een paar weken! Voorzichtig gefeliciteerd 😉
Proficiat !! Ik herken je naam nog van de nodgroep van maart. Ik duim voor een goede afloop. Groetjes Bea
We hebben samen in een NOD groepje gezeten een paar maanden geleden. Wat een rollercoaster aan emoties moet jij hebben zo 3 maanden op rij zwanger. In het kader van 3x scheepsrecht gaan we er van uit dat dit een plakkertje wordt Van harte gefeliciteerd
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Ik ben nu vooral een beetje gespannen voor de test van morgen. Zou hij opgelopen zijn? Wat als hij niet is opgelopen? Ergens heb ik spijt dat ik vanochtend niet heb getest, maar ik had er niet echt meer aan gedacht toen ik om 5.00 naar het toilet ging, ik sliep nog half hihi. Ach, ik heb zo veel en zo'n duidelijke symptomen dat ik me daar maar even aan vasthoud. Bea ik herken jouw naam inderdaad ook van het nod-clubje, al 15 weekjes in verwachting, wat gaat dat snel zeg! Curitiba Ja de afgelopen maanden waren inderdaad erg heftig met veel wisselende emoties. Van veel blijdschap naar onzekerheid, naar verdriet, naar frustratie en weer rond..
Ik snap je spanning. Maar dat je testje vorige keren niet zo duidelijk was is vast al een geruststelling. Lekker genieten komt vast goed! Ben benieuwd naar je test van morgen. Alvast gefeliciteerd
Normaal gesproken zegt het niks een duidelijkere test. Maar hier ook twee miskramen gehad en bij de derde had ik ook een hele duidelijke test. Zo duidelijk was de test nog nooit geweest. En zoon ligt nu heerlijk te slapen in zijn bed.