Ja die Sterre hè? Dat dacht ik ook al, haar stem klinkt heel gek! Vind haar ook wat lompig, dus ik weet niet of zij ver gaat komen.. Ja, Celine heet zij. Ik weet het niet, zoals MMarianne ook al zei, ze doet het op foto's etc wel echt heel goed en schijnt ook veel ervaring te hebben. Dus ik denk dat zij nog wel een kan gaan verrassen. Ze is serieuzer en volwassener dan een aantal van de andere meisjes die meer 'vanzelfsprekend mooi' zijn. Ik snap dat ook niet, dat grijs. Haar haar is wel verbeterd ten opzichte van hoe het eerst was, en ze reageerde super koel haha, maar gríjs? Hoop voor haar dat 't gauw weer geverfd wordt haha. Ik vond ook niet alle kapsels even geslaagd maar over het algemeen wel eigenlijk. Van Amy vond ik het ook wel heel gaaf, knalrood haar en een pony.
Hahah huh! Oké, dan misschien Demi? Maar dat geloof ik niet, hoor. Of Fleurine? Haha wauw ik heb echt geen idee, benieuwd over wie jij het hebt!
RECAP: Holland's Next Top Model #1 - Transformaties en een transgender Hahah nou hier het transgenderverhaal, Loiza dus!? Wauw, dat vind ik wel echt een verrassing!
Sow dat had ik echt totaal niet verwacht van Loiza. Buiten dat denk ik nog steeds dat zij een goede kans maakt
Deze had ik ook niet verwacht zeg! Maar om eerlijk te zijn wel bij Sterre die gedachten gingen wel door me heen, ze heeft toch iets mannelijk's (gedrag) en dan die zware stem erbij. Maar blijkbaar dus niet? Of we moeten later nog een keer verrast worden in het programma.
Oké dan, heb eigenlijk niet gekeken met de gedachte dat er wel eens een transgender bij zou kunnen zitten en er is me ook niks opgevallen...buiten Sterre haar stem om dan
Loiza transgender ? wauw die had ik niet aan zien komen! Ik vind het echt een supermooie meid! Ik dacht eerder aan Sterre!
Ik heb ook gekeken! Heerlijk programma. Dat grijze haar vind ik inderdaad vreselijk staan, vooral als je dan nog jong bent. Loiza & Laurie zie ik nog wel de finale winnen. Mandy's haar gaat die er volgende keer niet van af? Ben benieuwd naar aflevering 2!
Ik heb het al een paar jaar niet meer gevolgd, maar besloot toch maar weer eens te kijken. Stiekem is het toch wel leuk . Jacky, Lisa en Sterre vind ik persoonlijk het mooist, maar degene die ik het mooist vindt winnen eigenlijk nooit, hahaha. Dat Celine er bij zit snap ik persoonlijk totaal niet. Geef me 20 minuten en ik haal zo een beter kandidaat bij de lokale appie vandaan . Fleurine's oogleden hangen een beetje wat haar een wat oudere look geeft. Jammer, want anders had ze in mn bovenste rijtje gestaan. Enneh ben ik de enige of is Amy soms gewoon Wednesday Adams? Ik vind dit make-overs trouwens altijd wel slecht hoor. Het gaat ze gewoon om het drama en moeten altijd een paar meiden kort, bij wie lang ook gewoon heel mooi had gestaan. Een vriendinnetje van mij is vaste klant bij de kapster/stylist die een aantal jaar geleden in charge was over de make-overs bij HNTM en zij heeft gewoon volmondig toegegeven dat ze de kapsel niet alleen uitkiezen op wat het mooiste staat, maar ook om wat het meeste kijkspektakel geeft. Beetje zielig voor die meisjes . Overigens vind ik 16 ook écht te jong. No way dat ik mn dochters als ze 16 zijn mee zou laten doen!!!
Zij heeft al onder contract gestaan bij Elite. Hierbij een foto van een eerdere shoot. Op foto's is zij prachtig hoor!
Jullie hebben het al ontdekt zie ik Al zou ik inderdaad ook niet zeggen dat Loiza ooit een jongen was. Komt waarschijnlijk doordat ze al vroeg een meisje is geworden Ik ben ook nog geen 'fan' van Celine, vind haar totaal niets uitstralen. Ze kijkt behoorlijk verveeld en vind haar gezicht te vol.
Hahah, of: 'wat jullie niet wisten, dit is een jaar met alléén transgenders'. Dan zouden we toch even in de war zijn he? Haha