HNTM - Holland's Next Top Model 2015

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door maansneeuw, 31 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik dacht al, waar ken ik haar toch van? Maar inderdaad, dat is het. Ik kan nou ook niet bepaald knap vinden eerlijk gezegd. Ik snap niet wat ze er in zien

2. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Hebben jullie het al gehoord??? Loiza (die blonde met die bob) is geboren als jongetje!!!
    Wow, echt heel goed gelukt! Bijzonder hoor. Dappere dame!

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Nou ja, iig wel een verrassende wending :D

4. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Lees nu pas de eerdere berichten. Lekker oud nieuws van mij...
    Hihi sorry

5. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Tja, op deze foto vind ik haar nog steeds niet heel speciaal, maar wel iets beter moet ik toegeven. Toch vind ik haar echt geen topmodel, maar wie ben ik.

Loiza een transgender had ik inderdaad nooit geraden. Ik vind dat ze er hartstikke vrouwelijk uitziet en klinkt! Qua stem zou ik dan nog eerder denken dat Sterre transgender is ;).

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Bah bah bah die Mandy! Wat voelt zij zich geweldig

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja maar dat komt, omdat zij natuurlijk al veel meer ervaring heeft. Dat enthousiasme herkende zij ZO. En ze hoorde ze gewoon zeggen dat ze ZO GOED liep.
    Duh ;)

Zou dat nou lekker lopen, die gouden pauwenveren in haar reet.
    Zum kotsen.

8. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Nou inderdaad zeg, wat een kapsones

9. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha en dan moet ze d'r haar ook nog knippen.. Aaaaaahhhhhh zielig.

Not:D

Edit; ze is al weg haha!

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Aaah mooi die is opgerot.
    Met d'r 'visiteplaatje'. IQ van een goudvis.

11. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Wat een gans

Eerst iemand andere afbranden omdat ze der haren niet afknipt en nu vervolgens zelf als een prinsesje reageren. Goed dat ze meteen kon vertrekken. Zoals ze zelf tegen dat andere meisje zei " dan hoor je hier gewoon niet thuis".

12. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Daag Mandy :D

13. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Yeahhh, die is weg! Wat een ergenis zeg, die Mandy.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hoppa! Doeiii

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik ben eerder blij dat die donkere weg was. Vond haar niet leuk. De aflevering van vorige week heb ik niet gezien. Ik vind die meid met dat lange rode haar niet knap.

16. Kel1989

Kel1989 Actief lid

19 jan 2015
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou idd die Mandy... Irritant!!!
    Ja en dat meisje met die rode haren en pony, ik snap ook niet wat ze daar in zien.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mady zei op facebook dat er achter de schermen werd gezegt dat het een bob werd.. dat ze het opbliezen..
    maar goed.. dan nog weet je dat dit kan gebeuren en vond haar toch al vreselijk irritant met dr betweterige gedoe!

18. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Nou vond haar al arrogant voordat het gedoe met het haar begon. Jeetje als je al zoveel ervaring hebt en contacten, waarvoor heb je HNTM nog nodig dan? Schijnbaar heeft al die 'ervaring' tot nu nog niet voldoende opgeleverd:D

Maar met het haar heb ik wel hard gelachen. Jeetje jongens... het groeit wel weer aan! Het lijkt af en toe net alsof er benen geamputeerd moeten worden. Je weet als je meedoet met zoiets dat de kans erg groot is, geef die kans dan ook aan andere meiden die er wel voor gaan. Ego's!

Verder knap met die onderwatershoots! Lijkt me echt zo eng en moeilijk om ook nog eens mooi te kijken. Haha ik moet altijd mn neus dicht houden onder water dus dat zou geen leuke foto zijn :p

19. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    #59 maansneeuw, 8 sep 2015
    Laatst bewerkt: 8 sep 2015
    Heerlijke aflevering was het gisteravond haha :D Oh, oh, oh. Dat haar inderdaad, dat is toch wat modellen doen? Zich voegen naar wat de opdrachtgever op dat moment maar wil. Haar eraf? Haar erbij? Haar iedere dag een andere kleur? Rare kleding aan? Te kleine schoenen aan? Geen kleding aan? Als model zeg je tegen alles 'ja' of je ligt eruit.
    Precies waarom ik het maar een gek beroep vind, je bent echt een soort slaafje, en dat moet je maar kunnen ;)

Een onderwatershoot lijkt me echt dramatisch om te doen, vond het knap als ze rustig bleven, maar de het resultaat op de foto's? Ik weet niet hoor, vaak 'misten' ze een voet of een been (of beide benen) of keken ze gek, haha, ik zou als merk/fotograaf geloof ik geen onderwatershoot doen, het ziet er maar gek uit.
    Die van Jackie vond ik het best en die van Celine ook wel oké, de rest vind ik maar gek :p

Vond het heel prettig dat Mandy (tuthola met kapsones) en Fleurine (mevrouw robot) eruit vlogen deze aflevering haha. Ik vind nu alleen Sterre en Demi nog mwa, de rest vind ik dikke prima.

Ik gok/hoop op in de finale:
    Sowieso Lisa en Jackie.
    En daarbij misschien Loiza en Rachel.

20. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Oja ik vond het echt kickass als die meiden op de punten van hun spitzen gingen lopen. Want wat voor nut hebben die dingen anders? Als je er plat op loopt ziet het er echt niet uit :D

Dus yay Lisa!! En Yara-Fay tijdens de casting, snap niet waarom ze dat tijdens de show niet deed, zonde!

Deel Deze Pagina