Stop een stel vrouwen bij elkaar.. echt geweldig al dat achterbaks gedoe. Op tv dan hè! Was het wel eens met de jury verder.
O en wat kan ik me aan die Yara-Fay ergeren! Vind haar echt een kreng. Wat ze ook zegt ... ja ik kan me niet inleven hoor, blablalba. Maar goed Ik vind Amy (rood haar, pony) juist een super leuk gezichtje hebben, maar ze is zoooo onzeker! Ik kijk ook ANTM, maar daar is iedereen juist super extravert en zelfverzekerd ... wel een hele verschil met nederland. Ik hoop op Rachel en Loiza! haha of Amy, als ze zich ineens ontpopt met heel wat meer zelfvertrouwen
Ik ben echt pro Lisa en Amy haha. Vooral Lisa is zó goed Ik hoop echt dat Amy wat blijer met zichzelf wordt en loskomt (kans is klein, zo gauw) want die foto op de rode loper vond ik echt heel goed!
De meeste topmodellen zien er zo uit: klein kort neusje, ogen ver uit elkaar, klein mondje... Ik begrijp wel waarom zij erin zit en hoop dat ze snel wat meer zelfvertrouwen krijgt! Begrijp trouwens van de helft niet waarom zij aan dit programma meedoen. Vind er maar een paar 'model waardig'...
Tot nu toe vind ik dat er nog geen uitblinkers bijzitten. Sommige zien er zo gewoontjes uit. Die Yara-fay kan ik niet uitstaan wat een houding bleh. Dat meisje dat de tandpasta foto heeft gewonnen vind ik wel wat hebben ondanks haar domme gedrag.
Haha ja wie is Cindy Crawford.... ik viel ook bijna van de bank af toen ik dat hoorde zal wel generatie dingetje zijn maar goed je zou toch denken als je model wilt worden dat je de grotere modellen wel weet te benoemen. Iets wat uit voorgaande series ook altijd wenselijk was.
Vanavond weer. Wordt drama volgens mij. Iets met roddels. Och och. En er gaat iemand door een opdracht te winnen een bijrol in The Bold and the Beautiful spelen schijnbaar. Wie denken jullie dat dat zou kunnen? Ik gok op Lisa of Rachel.
Ik irriteer me echt heeeeul erg aan de stem van Sterre Pff en ik dacht: nu komt het met dat roddelen! Komt er dus helemaal niks...... :-/
Die stem is best vervelend idd, maar ik heb er denk ik meer moeite mee omdat haar totale uitstraling niet heel fijn is. Kan niet precies omschrijven waarom niet maar de combinatie van die 2 dingen zorgen niet voor sympathie. Terwijl het volgens mij een prima meid is hoor....
Vreselijk die Yara. En Celine mag van mij er ook wel uit. Vind haar ook niet mooi, maar vooral haar karakter spreekt mij het minst aan. Ik vind Loiza leuk, en Lisa.
Ik erger mij ook aan de stem van Sterre. Pffff vooral als ze ook zo met haar scheve lippen praat. Hahaha. Ach ze kan er niets aan doen. Ik ben voor Loizaaaaaa !!!!!
Ik kijk vandaag voor het eerst, maar wat een bijzondere meiden... Als in, apart . Ik vind Rachel en Lisa erg mooi!
Hahaha ik heb precies hetzelfde met Sterre. Ik erger me ook aan die stem en haar algehele houding. En ja, die scheve lippen. Haha ojee wat erg. Maar het is gewoon echt irritant. Terwijl ze wel oké is volgens mij ja haha maar ik kan het niet meer negeren. Denk wel dat zij de volgende is die eruit vliegt. Ik ben nog steeds voor Lisa.