Haha je denkt er precies hetzelfde over! Maar als ik er eentje mocht kiezen kies ik Rachel. Heb alleen het gevoel dat het haar niet 'lukt' om te winnen, geen idee waarom. Misschien omdat ze niet zo opvalt Ook fijn trouwens dat ik jou in meerdere televisie topics zie (heel holland bakt, k3 zoekt k3, expeditie robinson, hier) Mijn man denkt altijd dat ik de enige ben die alle programma's wilt zien
Ik ben ook trouwe HNTM-kijker. Volgens mij heb ik Jackie ontdekt in de deze reclame van Hema: Dameskleding online bestellen bij hema.nl (meest linkse) Wat denken jullie? Ik hoop trouwens dat Lisa wint. Wat een mooi, maar ook lief meisje! En ben jaloers op haar zelfvertrouwen op 16-jarige leeftijd
Ik leef wel mee met Amy en haar onzekerheid. Denk dat ze bij de aanmelding had gehoopt zekerder te worden, maar achteraf juist onzekerder is geworden tussen die sterke meiden en 'harde' wereld. Vind haar absoluut een modellen gezichtje hebben met een wat goth-achtige stijl, maar ze moet snel iets aan haar zelfvertrouwen doen.
Hahah het is dit keer echt heel erg, ik ben normaal helemaal niet zo maar ik heb echt nu opeens allemaal programma's die ik wil volgen, haha. Op ons whiteboard staat ook mijn televisieschema HNTM, House Rules, Villa Single Mama, Expeditie Robinson, K3 zoekt K3 en Heel Holland Bakt. Ik volg normaal echt maximaal 1 ding in de week (maar meestal geen), nu zes, hahah! Woeps
Villa Single Mama kijk ik ook nog haha. Bij mij staat de teller dus op 5 Maar ik baal er altijd wel van dat er nu zoveel op tv is (teveel!) en straks weer een periode van helemaal niks. Nu nog even genieten dus En sorry! Zal nu weer ontopic blijven
Ze mag er mooi uit zien. Maar ik vind die kwetsende en valse opmerkingen echt niet nodig. Je kunt een mening hebben, deze er steeds zo inwrijven ten koste van de gevoelens van anderen vind ik vals. Ik erger me er elk programma aan. Gelukkig is het verder wel leuk, ik kijk wel verder
Ik ben ook absoluut geen fan van Celine!! Hoe ze dan ook weer Sterre's Engels afkraakt, bah! Jackie kon er ook wat van, dus ben in dat opzicht wel blij dat die eruit is! Ik vond trouwens die foto's met de camera obscura helemaal niet zo mooi! Zo onscherp, maar dat zal er wel bij horen!
Ik kan wel lachen om die sluikreclames haha. "Meid, je t-shirt is gekreukt, daar heb ik de oplossing voor!" Nu al 2x voorbij zien komen. Beetje overdreven, zal wel geld in het laatje brengen . Ik vond de camera obscura foto's ook wat minder, niet echt mijn stijl denk ik.
Mijn favorieten: Loiza, Lisa en rachel Laurie doet me denken aan Sonja bakker met haar enthousiaste stem haha Die sluik reclames idd.. pff zag het laatst bij gtst, ah medewerker die de boodschappen in de keuken brengt
Ik ook! Mogen van mij in de finale. En dan Lisa lekker winnen! Ik vind de recap van Fashionmilk ook weer fantastisch RECAP: Holland's Next Top Model #6 - Emotionele rollercoaster
Ik ben ook geen fan van haar. Had liever Laurie in de finale gezien in plaats van Celine maar snap de keuze wel. De overige drie zijn gelukkig hartstikke terecht!