Ben heel benieuwd naar de finale. Van mij mag Lisa winnen. Sta echt versteld van hoe volwassen zij al is op haar 16e.
Net even terug gekeken Hier ook geen fan van Celine. Ik hoop dat Rachel wint. En ik gun het Lisa ook heel erg, echt een lieve meid
Hier ook een Lisa-fan! Lijkt me leuk om volgende week bij die meiden thuis te kijken! Krijg je weer een completer plaatje van hun leven.
Ik dacht dat je dat nogal vond gaan? Maar ik ben het met je eens hoor. Wat was ze jaloers op Lisa he. Ik had veel liever Laurie in haar plaats gezien. Maar ik begrijp ze wel.
Mee eens! Al denk ik eigenlijk vooral: als het Celine maar niet is Loiza gun ik het ook wel en Rachel vind ik ook goed, dus ja
Ooooh als die Celine er niet als eerste uitvliegt volgende week word ik gek. Nare persoonlijkheid en minst fotogenieke van allemaal. Go karma, go Lisa, Rachel en Loiza!
Dat stukje dat je al zag 'Als ik tegenover Rachel zou staan, weet ik zeker dat ik win' - Celine Van mij mag ze er ook echt als eerste uit. Wat een nare persoonlijkheid inderdaad. Ik verwacht sowieso niet dat zij wint. Mocht de jury haar tot de laatste twee doorlaten, dan krijgt ze toch niet genoeg stemmen van kijkers omdat ze zo'n persoonlijkheid heeft lijkt mij
Is toch ook naar dat ze nu zo over medefinalist Rachel gaat praten. Echt. Bah. Haar moeder zegt het perfect: arrogant And mommy knows best. Oh nu ook over Lisa. Jemig. Lekker dan. Naar figuur. De keuze om die meningen uit te spreken vind ik zo vies.
Vond het een saaie aflevering. Volgend jaar beter gewoon gelijk de finale en deze background info daar kort in verwerken ofzo.. Celine zegt wel dat ze gaat winnen maar volgens mij beseft ze echt niet dat ze met dit gedrag juist veel kijkers afstoot, niet echt slim van haar.
Ik heb sterk het vermoeden dat ze nu een sfeer aan het creëren zijn... Ik denk dat het programma niet wil dat Celine wint (dat de winnaar dus al bepaald is eigenlijk) en dat ze daarom alle slechte kanten van Celine laten zien en alle mogelijk negatieve uitspraken van de beoorde winnaar niet. De modewereld is een dog eat dog world. Als je alleen maar lief en aardig bent, dan haal je het niet. Ik vond Tara en Yfke, Daphne en Anouk ook niet bepaald de aardigste dames. Laat ik het zo zeggen, als het alleen zou gaan om hoe goed de meisjes zijn als model en bij de verschillende opdrachten, dan hadden ze die negatieve uitlatingen ook wel achterwege gelaten!
Volgens mij hoef je geen bitch te zijn om een goed model te zijn. Ze is zo negatief over iedereen en erg arrogant, zo kom je in geen enkel beroep ver. Ze hoeft geen vriendinnen te maken, maar gewoon normaal met de ander omgaan lijkt me het minste.
Oh ik zeg ook niet dat ze wel een fijn persoontje is hoor Maar dit zou sowieso niks uit hoeven maken voor de wedstrijd. Ik denk dat ze bewust bepaalde personen op een bepaalde manier naar voren laten komen.
Klopt. Er moet ook altijd een "trut" in zitten, vond het dit jaar wel meevallen tot een paar weken geleden die Celine steeds in beeld kwam met haar valse opmerkingen. Daarvoor was me dat nog niet zo opgevallen.