Ok, ik kan me helemaal vinden in de 5 die nu overblijven, maar voor de finale zal er nog minimaal 1 weg moeten. Wie denken jullie? Ik vind ze redelijk gelijkwaardig aan elkaar.
Ik vind Montell niet zo. Maar het gaat eraan liggen of Bonita zich weet te herpakken, anders denk ik dat zij aan de beurt is. Als zij zich weet te herpakken heb ik echt geen idee wie weg gaat. Ik hoop dat Ritse wint.
Ik denk dat Bonita verschrikkelijk veel last van heimwee had. Hoop dat ze zich herpakt want de was aan het begin echt goed! Wel een vreemd einde. Zijn ze nu allemaal door naar de finale of valt er tussendoor nog 1 af?
Bonita eruit. Ik begon me bijna een beetje aan haar te ergeren, ze komt zo ‘leeg’ over. Daardoor ook een beetje dommig bijna. Maar natuurlijk wel een hele mooie meid. Sanne vind ik wel een stuk leuker/volwassener geworden. Haar lengte is natuurlijk een probleem maar dat wisten ze toch de hele tijd al?
1 montell 2 ritse 3 lantanya 4 sanne Hoewel ik sanne echt bloedmooi vind, prachtig meisje. Ik vind ze wel goed dit jaar. Mijn favorieten zitten in de finale.
Wie kijkt? Ik dacht al, volgens mij gaat ritse een runnetje te vroeg, maar ik vond het zo raar dat de jury er niks van zei. Backstage zeiden ze het zelf wel gelijk. Ik hoop dat ritse wint!
Vanaf het begin al fan van de winnaar! De show zelf heb ik niet eens zitten kijken, ik haakte al af bij de aankondiging dat Lil kleine zou optreden. Met de tv op mute en de laatste 5 minuten even kijken vond ik het een prima finale