Adidas model zorgt voor opschudding

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamalacht, 3 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Een bekend Adidas model zorgt voor opschudding omdat... ze een foto heeft geplaatst zonder haar benen te scheren

https://www.instagram.com/p/BZd1cbNggu7

Wat vinden we hier van? Moedig? Walgelijk? Groot gelijk? Of gewoon uitdagend?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Lijkt wel een mannenbeen...

Ik vind het weinig aantrekkelijk eigenlijk

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Aandachttrekkerij meer..

DastyQueen, MaMa en Lenaroos vinden dit leuk.
  4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Waarom moeten we er een mening over hebben?
    Als je je benen wil scheren dan moet je dat doen, wil je dat niet dan doe je het niet.
    Waarom worden vrouwen altijd overal op aangekeken. Ik word er zo moe van :(

dreumesje, MaMa, jojo32 en 18 anderen vinden dit leuk.
  5. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Aan de reacties die ze kreeg zie je hoe belachelijk normaal we het vinden om over het lichaam van een ander te oordelen. Het merendeel van onze geschiedenis was lichaamsbeharing gewoon normaal. Bij mannn én vrouwen en nu is het opeens vies,onhygiënisch en lekijk. Ik zie nog steeds niet waarom iedereen zo iets natuurlijks niet als normaal kan zien. Wil je je scheren/ harsen prima maar laat anderen in hun waarde als ze anders kiezen.

suus1983, jeanney5, Leeuwtje83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Ik vind er niks van. Het is niet mijn been, het model lijkt niet in gevaar te verkeren of anderszins mijn hulp of mening nodig te hebben... Leven en laten leven.

DastyQueen, suus1983, Roos32 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Iedereen moet doen wat hij/zij zelf wilt, maar ik vind het er niet smakelijk uitzien.

DastyQueen en Sugarblossom vinden dit leuk.
  8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Vind ik het mooi? nee, maar MOET ik er perse een mening over hebben? ook dat niet :)

Als zij er maar gelukkig mee is, vind ik het prima.

9. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Ik volg zelf een aantal modellen op Instagram en er zitten er een aantal tussen die hun armen/benen/schaamhaar duidelijk (en bewust) niet scheren. Voor mij prima, leven en laten leven, waarom niet? Maar de comments (ook veel van vrouwen!!!) op de foto's waar haar te zien is, dat is echt in- en intriest om te lezen. :(

void, Chocolat en Fuddey vinden dit leuk.
  10. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik zie een been met haar, verder doet ‘t me niet zoveel eigenlijk. Scheer zelf soms ook heel lang niet, dus ben wel gewens aan wat beharing. Alleen heb ik blond haar dus valt het veel minder op.

bosi333 vindt dit leuk.
  11. nickyhartje

14 feb 2017
    88
    53
    18
    Ik hou het sommige periodes ook wat minder bij allemaal (je wilt mijn benen niet zien in de winter) maar aan de comments bij die foto te zien zijn er HEEL wat dames en heren nog niet klaar voor... zo'n hatelijke reacties, niet normaal... om wat HAAR wat IEDEREEN heeft?

dreumesje en Sugarblossom vinden dit leuk.
  12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Tsja lekker belangrijk.. Ik zou willen dat ik er zo goed uit zou zien, met of zonder beenhaar. :p

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Ik vind de foto an sich niet mooi. Een mening over haar benen.......T is haar keuze. De mijne zou t niet zijn maar als ze er tevreden mee is, wie ben ik dan om t af te kraken. Zelf wil ik de sneakers wel hebben haha maar ik hou dan ook echt van adidas int algemeen

14. Marchella

Marchella Niet meer actief

Momenteel kan ik vlechtjes leggen in het haar op mijn benen en elders op mijn lichaam. :oops:

Mar76 en cowgirl80 vinden dit leuk.
  15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vind het an sich compleet oninterressant, maar als ik lees dat ze vanwege de foto bedreigende reacties krijgt vraag ik me ten zeerste af waar sommigen hun hersenen zitten.

DastyQueen, Chocolat en Marchella vinden dit leuk.
  16. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik vind helemaal niks van de feit dat ze haar benen niet scheert/ foto plaatst / whatever..

Ik verbaas me alleen over zoveel haren. Bij mij zie je pas uberhaupt haar na 3-4mnd niet scheren. En dan kan ik ze 1 voor 1 tellen haha.

17. Betsy

Betsy Niet meer actief

Totaal oninteressant, dat vind ik ervan.

Hommeltje vindt dit leuk.
  18. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    @amdaa echt waar? Als ik twee weken niet scheer heb ik ook zoiets.. na 2 maanden niet scheren ben ik hariger dan mijn man ;)
    Nooit gerealiseerd dat daar zulke verschillen zitten tussen vrouwen onderling. Als je zelf niet zo behaard bent vind je het ook eerder vies denk ik.

Toen ik hier op het forum een paar jaar geleden schreef dat ik toefjes okselhaar liet staan vanwege een huidziekte, werd ik echt finaal afgebrand. Toch leuk om te lezen nu dat de meningen genuanceerder / toleranter zijn geworden.

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Ik heb zulk licht haar op armen en benen dat ik mijn benen nooit hoef te scheren. Ook heb ik hele lichte wenkbrauwen en bijna geen okselhaar wat best fijn kan zijn. Wist wel dat er zulk verschil kan zijn mede doordat mijn moeder en zus wel "moeten"scheren

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.917
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind het niet mooi en zou zelf niet zo op de foto willen. Maar ik vind het wel een verademing dat steeds meer modellen zich 'anders' durven te laten zien. Dus met haar, zonder make-up, normaal gewicht i.p.v. graatmager. Ik hoop dat het uiteindelijk wat meer tolerantie oplevert. Maar als ik van jullie lees dat er zulke bizarre reacties op komen, zal dat nog wel even duren.

DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina