Krijg je al meteen een onderzoek of is de eerste keer alleen een kennismaking? En als er inderdaad een onderzoek is, wat gaat er gebeuren?
ja inderdaad daar ben ik ook wel benieuwd na. wij moeten ook binnenkort er maar heen en bij ons wel het ook niet helemaal lukken dus ik ben ook wel benieuwd hoe dit gaat.. xxx
De eerste keer dat ik ging kreeg ik gelijk een inwendig onderzoek maar misschien ligt het eraan waarvoor je precies gaat. En wat er gebeurd valt allemaal best mee alleen is het de eerste keer gewoon even heel vreemd. Je moet op een stoel gaan liggen met je benen in beugels. Bij mij gebruikten ze een eendenbek en hebben inwendig even de boel bekeken. Bij mij waren ze ( de gynaecologe en assistente) heel lief en stelde me gerust. Ik mocht ook meekijken op het beeld maar ja, ik zag er zelf natuurlijk niks van. Ze wees me wel dingen aan maar ik had echt geen idee waar ik naar lag te kijken. Probeer gewoon rustig te ontspannen en het te laten begaan dan komt het allemaal goed.
ik ben vorige week ook geweest maar bij ons wilde ze wachten tot we een jaar veder zijn na de mk... erg teleurstellend maar ja... we klussen gewoon vrolijk veder Succes! Liefs Inger
ik ben gister voor het eerst geweest. ook inwendig onderzoek gehad. zag er wel tegen op, maar viel allemaal reuze mee! succes!