Ik ga met mijn cyclus deze keer uit van 40 dagen, maar doe ook maar wat! Zoals je ziet is er bij mij weinig zinnigs van te maken... Ga deze cyclus maar om de dag klussen en misschien toch maar ovutesten doen. Zag net een link met 30 ovutesten en 5 zs testen voor 11,- Het zou toch een kéér moet gaan lukken....?!
Heb je toevallig de link voor mij? Mijn cyclus is namelijk ook super onregelmatig en dit is wel heel goedkoop... het mag ook dmv een PB-tje Thanks!
http://cgi.ebay.nl/30-OVULATIE-TESTEN-e ... dZViewItem Ik ga ze ook bestellen, denk ik. Zijn bijna dezelfde als die je bij Sensitest haalt, dus zal best goed zijn. Suc6!
Momenteel heb ik een gemiddelde van 18 dagen. Daarvan vloei ik keurig een dag of 6. Ik ben inmiddels al bijna een jaar gestopt met de pil.
Mijn cyclus was 26 á 27 dagen en ik had mijn eisprong op dag 14. Op dag 13 en 14 waren mijn testen knalpositief dag 15 weer negatief.
Mijn cyclus is precies 28 dagen. Dat is wel erg handig met vaststellen ei en NOD: altijd op donderdag! Wel ben ik nog maar vanaf 2 juli gestopt met de pil dus misschien verandert het nog..? We zullen zien! Liefs Joos
Sinds ik in maart dit jaar stopte met de pil heeft mijn cyclus geschommeld tussen 28 en 33 dagen, maar het kan dus nog onregelmatiger als ik het zo boven lees. Best vervelend als je iedere maand niet weet wanneer je weer ongesteld wordt. Ik durf het niet te zeggen, maar ben de hoop een beetje kwijt geraakt over zwanger worden misschien moeten we vaker klussen, ik weet het ook niet. kusjes en succes allemaal!
ik ben in december vorig jaar gestopt met de pil en nog maar 5 keer ongie geweest... (zie mijn onderschrift) de eerste keren was dus echt ontpillen en ze werden steeds korter, tot de laatste, die was ineens weer 4 dagen langer! ga nu dus pas testen op dag 38, als ik dan niet ongie ben. voor de pil (al 10 jaar geleden!) had ik cyclussen van 28-30 dagen. mijn menstruatie was toen heel hevig en duurde 9 dagen. nu ben ik nog maar 3-6 dagen ongie. hopelijk blijft t nu weg om een andere reden! groetjes Ellen
Ik ben in juni 2008 gestopt met de pil, en elke keer (sinds ik gestopt ben) zit mijn cyclus op 36 dagen...