Man doodge-stoken in Nieuwegein - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] OMG dat is hier nog geen 5 minuten vandaan
Jep Ik bedoel, ik hoorde het toen ik bij de rabobank was net, werd verteld daar, ook dat de dader een jochie van 17 is
Ik woon boven op de markt in Nieuwegein en het was echt heel erg gevaarlijk aan toe!! Hij is 25 jaar en door een 17 jarige doodgestoken! Echt heel erg!
ja echt. Dat ik er boven woon en nu is er een bericht dat ook in nieuwegein een man dwars door de tramraam is geslagen. Met hevige bloedverwondingen in ziekenhuis!
Te erg voor woorden. Vanmorgen werden wij gebeld met dit nieuws. Het gezin zijn goede kennissen van mijn man.
Ik woon er ook nog geen 5 minuten vandaan, komt dan ineens dichtbij he. Ik was de vorige wedstrijd ook op de grote markt, ben blij dat ik gister niet gedaan ben...scheen echt kutsfeer te zijn naar afloop.
Jaaa ben echt blij dat ik gister lekker op de bank zat. Iemand doodgestoken (was wel in relationele sfeer zegt de media dus had niet met het voetbal te maken), maar er waren ook wat vechtpartijen en idd een man met een slagaderlijke bloeding nav een ruzie in de tram. En dat allemaal in 't altijd rustige Nieuwegein...bah!