Hoi hoi, Ik zou m'n dochter een hobbelpaardje willen geven met sint/kerst (uh ja, het is pas juli. Toch alvast stiekem aan het kijken, haha). Ze is dan 1,5 jaar. Maar ze lijken allemaal zo laag/klein. Degene die ik nu op het oog heb, heeft een zithoogte van 25cm. Da's een redelijk normale hoogte, zijn er wel een paar die iets hoger zijn; 28cm. Maar scheelt weinig. Maar m'n dochter is vrij lang, nu al 80cm. Ik vraag me dus af of ze er met 1,5 jaar nog wel wat aan heeft?
Wij hebben er zo een: Hobbelpaard Sara Schaap | Hobbelpaarden zijn ideaal als baby cadeau Is 30 hoog. Gekregen toen ze 1 was en ze is nu bijna 2 en zit er nog prima op. Nu eigenlijk veel beter dan toen ze zo klein was.
Wij hebben de hobbel variant van Pip (woezel en pip). Hij gaat er nu pas sinds een aantal weken echt zelf op...
Wij hebben er een van 25cm hoog en robyn gaat er nog steeds op. Ze is 103cm. Buurmeisje van 6 is 122cm (gok ik) en past er ook nog op. Zelfs samen kunnen ze erop.
Onze dochter is nu ongeveer 84 cm. En ze is er nog lang niet uitgegroeid zoals ik dat nu kan inschatten.
Een vriendin van mij heeft deze 569744 Hobbelpaard met Geluid Hij maakt geluid en de staart beweegd echt een leuk ding. Mijn dochter vondt hem helemaal geweldig. Ze wordt bijna 3 ze is 90 cm en ze kon er makkelijk op. Je zult eerder zeggen dat het paard te groot voor haar was. Maar dit is toch wel echt een aanrader.
Ohhhh, dat klinkt allemaal goed! Was een beetje bang dat ze er misschien nog maar kort iets aan zou hebben als we 'm met kerst/sint geven. Maar dat zal dus wel meevallen.