Mijn ouders willen voor de eerste verjaardag van ons meisje een hobbelpaard kopen. Ik weet alleen niet waar ze ze verkopen. Het mag geen webwinkel zijn, want dat is te kort dag. Hebben ze ze bijvoorbeeld bij intertoys, bart smit o.i.d?
Ik zou geen hobbelpaard kopen om verschillende redenen: Onze kinderen waren er snel op uitgekeken, wilden er na een minuut alweer uit. Ik vind het gevaarlijk als ze er op een gegeven moment zelf uit gaan klimmen / voetje onder het hobbelpaard / mondje/nieuwe mooie witte tandjes tegen het hoofd van het paard... Het is een sta-in-de-weg :x Wij hebben ons hobbelpaard ook van opa en oma gekregen en praktisch splinternieuw weer weggedaan Ik denk dat je beter voor zo'n rubberen beest kan gaan... ik weet niet hoe ze heten, maar zijn geloof ik verkrijgbaar in rood en blauw... weet iemand wat ik bedoel?
Ik denk dat en hobbelpaard per kind verschild. En je kunt er een tuigje in doen dan kunnen ze er niet uit klimmen. Ik heb hem hier gekocht http://www.pinokkitoys.nl/webwinkel/ass ... asp?cat=11 Liefs Fleur
Zou kunnen... In het begin is het natuurlijk wel even leuk (ik zie dat je kindje ongeveer 9 a 10 maanden is), maar op een gegeven moment worden ze mobieler en dan ga je ze echt niet elke keer in een tuigje hijsen (vooral niet als je nog een kindje hebt rondlopen). Dan wordt het m.i. echt een gevaarlijk ding (ook i.v.m. rondkruipende andere kindjes) en een sta-in-de-weg.
Ik zal zien hoelang Daan er nog zijn lol aan beleefd hij word dinsdag een jaar en nu moeten we hem er nog steeds uithalen want het liefs zit hij er hele dagen in. Hij zet ook best wel wat kracht dus hij kan lekker vooruit
Jorrit heeft van mijn ouders met sinterklaas een hobbelezel gekregen en die komt bij de prenetal vandaan. Er zijn meerdere varianten. Mijn nichtje van 22 maanden vind hem ook leuk. Groetjes MB2005.
wij hebben een tegelvloer. als onze kleine meid groot genoeg is voor haar hobbelpaard vind ik het een beetje ebg ivm de hardheid van onze vloer. iemand hier een goed idee voor? handdoek eronder oid?
Goede tip. Maar ze is ook al bijna 1, dus ik twijfel wel. Nou ja het is niet mijn idee, maar dat van opa en oma, dus ja....
Misschien een uitgeritste slaapzak is toch wat zachter dan een handdoek. Wij hebben zeil is ook niet echt en zachte landing. Of misschien zo'n caming matje?
Misschien bij een babyspeciaalzaak bij jou in de buurt? Hier in het dorp verkoopt de baby- en peuterwinkel allerlei houten hobbelbeesten.
bij ikea verkopen ze hobbelelanden, erg stoer! we hebben er een gekregen bij de geboorte van ons kereltje en staat nu vooral ´mooi´ te wezen op z´n kamertje. m´n petekindje van 2 vind m geweldig en hobbelt er flink op. is ook niet zo duur, 29.95. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50060713
Je zult ze niet zo veel zien als vroeger, omdat er toch regelmatig nare ongelukken mee gebeuren. Een leuk alternatief is zo'n grotere plastic hobbel. Daar kunnen ze alleen opzitten, maar ze kunnen er ook met 2 of 3 opzitten als er een brusje is of vriendjes komen spelen. Alleen staan die meer in de winkel tegen het zomerseizoen... Die Ikea-eland ziet er trouwens wel heel leuk uit!