baby van elk geluidje wakker..:(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnestraal, 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Hoe doen jullie dat nu? Als Noa boven in haar bedje ligt te slapen, dan kan ik op de bovenverdieping haast niets meer doen.

Toen ze kleiner was, kon ik me gerust douchen, wasje draaien, stofzuigen etc. Maar daar kwam met en met verandering in. Nu kan ik me niet meer douchen of Noa word wakker en huilt! Ik heb het toen eens een week getest en ben tijdens haar slaapjes niet naar boven gegaan. mevrouw sliep ineens langer namelijk van 08.30 - 10.00 en van 12.00 - 15.00.

Ik vind dit best vervelend, want ik wordt tijdens haar slaapjes eigenlijk verbannen naar de benedenverdieping. Ik kom dan niet aan mijn dingetjes toe.

Iemand raad?

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan heeft dit ook een tijd gehad. we zijn begonnen om een radio aan te zetten eerst heel zachtjes en dan wat harder zo leerde hij weer met geluid in slaap te vallen. Dit deden we alleen overdag omdat ze zeggen dat kids daardoor onrustiger slapen als je dat altijd doet
    Maar ik kan nu gewoon weer stofzuigen boven en geluid maken enz.

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Misschien is dat idd een idee, van die radio.. Jelle word ook zo snel wakker overdag, en ik heb toch echt niet overdreven zachtjes gedaan vanaf dat hij er is.

En ik merk dat als hij met geluid in slaap valt, bijv, bij mijn schoonouders als de hele familie er is, dat hij dan ook beter tegen de herrie kan... Misschien moet ik gewoon herrie maken als hij gaat slapen.. :) :)

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mijn kinderen sliepen overdag altijd waar wij ook waren, dus inclusief alle geluiden. Heb nooit last gehad dat ze wakker schrokken van geluid.

5. MissV

MissV Actief lid

14 sep 2006
    149
    1
    0
    Almere
    Je kunt eens meteen beginnen met stofzuigen als je haar net in bed hebt gelegd. Ze is dan nog wakker en hoeft dus niet wakker te schrikken van het geluid.
    Misschien valt ze dan juist in slaap met het monotone geluid van de stofzuiger op de achtergrond.

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik heb idd eens geprobeerd Noa in bed te leggen en dan boven te rommelen. Maar dat werkt ook niet.

Ook als ik op visite ben en het is er rumoerig, vergeet het maar hoor! Ze val niet in slaap.

Zou het eraan liggen dat ze het gewoon niet gewend is? Dat ik haar aan geluiden moet laten wennen?

In elk geval bedankt voor de reacties.

7. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Lotte heeft dat ook en hier helpt ook niets behalve rustig doen. Ben zelf ook een lichte slaper, misschien nemen ze dit over? Woon ook nog gelijkvloers, dus af en toe baal ik wel dat ik niet verder kan als Lotte slaapt. Ze slaapt nu nog maar van 12.00 tot ongeveer half 3 dus dat gaat dan wel. Plan gewoon zo mijn activiteiten dat ik in de huiskamer kan blijven.

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier hetzelfde probleem! Misschien toch maar eens die tip van de radio uit proberen. Zou wel fijn zijn als ik gewoon verder kan gaan met alles zonder dat Vigo wakker wordt :)

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat hadden wij hier ook. Totdat ze de badkamer gingen verbouwen (tegenover zijn kamer). Ik zag het met angst en beven tegemoet en wat denk je, meneer sliep er gewoon doorheen! Sindsdien is hij veel minder snel wakker van geluiden. Dus misschien toch even doorzetten met geluiden maken? Misschien went ze er dan aan?

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    't Is meer een kwestie van terugwennen. Toen ze in je buik zat hoorde ze ook continu kabaal. Gaat wel lukken hoor!

11. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Nou, hier kan er nu 1 niet slapen ivm de vuurwerkknallen. dat wordt wat vannacht. pffft

Deel Deze Pagina