Op mijn site zie je wat fotografiewerk Desiree's Hobbyfotografie ... Welkom op mijn site! En dank je, ik heb nog meer voorbeelden van die Encaustic Art maar zal niet het topic vervuilen . Ik ga ook snel weer zitten, het is zo rustgevend om te doen!
Mijn echte hobby en passie is: zwangerschap, bevallen, baby's en kinderen. (de peutertijd sla ik over grrrrrrrrrr. ) Ik ben ook van plan straks de studie voor vroedvrouw te volgen.
Mooie foto's dees! Heb je een cursus gevolgd? Mijn moeder is trouwens ook reiki master, maar dat is offtopic geloof ik
Nee, fotografie gaat op gevoel en tips van een fotograaf. Ik heb in een fotozaak gewerkt Ik heb alleen Reiki 1
He, ik denk dat ik wel een heel leuke hobby heb gevonden voor mezelf. Scrapbook maken, had niet verwacht dat dat me enigzins zou trekken. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Kan ik gewoon zelf aan de slag, zijn er handige websites met advies over het opbouwen van een scrapbook? Het lijkt me echt heel leuk.
ik heb wel een dierenhobby.. ben pas begonnen dus weet niet hoe en wanneer enz.. maar wij hebben 2 baardagamen, en daarmee willen we gaan fokken.. het zijn hele leuke kindvriendelijke beestjes.. tenminste als je ze klein koopt ze kunnen best groot worden haha.. het is een hele leuke hobby waar je zoveel tijd aan wilt besteden als je wilt.. als je info wilt, hier is een leuke Forum Baardagaam forum :: Forum index succes met kiezen hihi..
ook heb ik 2 andere hobby's Pixels (een soort foto maken met ministeck) wordt echt mooi.. Welkom bij Pixelhobby (hier kun je het programma downloaden, en daarna een foto kiezen...aanpassen en uitprinten.. dan krijg je allemaal blaadjes en het eerste blaadje,waar een rij cijfers staan moet je meenemen naar pipoos en alle kleuren matjes kopen + de andere spullen, maar dat weten ze wel in de winkel...en dan kun je beginnen.. het is hetzelfde als ministeck maar dan met de enkeltjes... en het is een foto..echt mooi..) volgens mij heb ik een foto, zal zo ffies zoeken.. en me andere hobby is Hotfix... steentjes op kleding enz strijken... ook erg leuk om te doen..
Hey Nailey, Dat is ook erg leuk ja, zo'n foto maken. Brengt me wel op ideeen. Heel erg bedankt! Lieve poezies trouwens
heej dat pixelen lijkt me best wel leuk dat ga ik denk ik eens doen! dat lijkt me echt leuk! heb je daar veel voor nodig?
wat een leuke hobby's hebben jullie allemaal ik hou me vooral bezig met zoutwateraquaria en politiehonden met beiden even een stop aquarium had ik geen ruimte meer voor toe de box er kwam te staan en politiehonden heb ik geen tijd meer voor 3 keer in de week trainen lukt niet... maar hopelijk kan ik dit wel weer oppakken als de kleiner wat groter is
hey Matje, Mijn man en ik hebben vreinden die ook als grote hobby honden hebben. 1 Mechelaar doet politietraining de ander deed aguility. Mijn oom zijn grootste hobby is pakwerken, hij heeft vele prijzen met zijn Duitse herder gewonnen en traint nu met een Mechelaar, die is ook wel goed. Het is idd leuk, pakwerk of politiehonden trainen, alleen mijn honden zijn er niet zo geschikt voor. Misschien kan ik in de toekomst met onze Golden jachttraining doen.
hangt er maar net vanaf hoe groot je de schilderij maakt. DOwnload eerst het programmetje maar eens en kijk hoe je je foto wilt maken. Dan krijg je vanzelf een amteriaallijst en kun je aan de hand daarvan kijken wat het je kosten zal.
Ik heb jaren us teddy's gefokt (dat zijn cavia's) en naar show's geweest enzo. Was altijd erg leuk, maar ben er nu mee gestopt. Ik had er 80 zitten, en was er dus altijd mee bezig want ik maakte ze 3 keer in de week schoon. Nu heb ik er nog 5
Ik heb een borduurmachine, ik koop babymutsjes, waar ik een naam op borduur, dit doe ik ook met handdoeken. Misschien kun je een grote puzzel kopen? Eerder borduurde ik ook met de hand. Ook maak ik zelf kaarten, ik ga naar een drukker vraag om een oud geboortekaartenboek, of trouwkaarten, en daar maak ik zelf weer kaarten van. Bespaart mij heel wat keren naar de boekhandel.
@vuurmeisje ja pakwerken is mijn favoriete onderdeel ik was zelf 16 toen ik voor het eerst in het pak stond maar dan ben je niet verzekerd dus heb het op mn 18e weer opgepakt. nu doe ik het niet meer hoor... vind het iets te gevaarlijk met die kleine enzo vind het wel jammer dat ik niet zo creatief ben want er staan zulke leuke hobby's tussen
jha leuk he ik ben er nog 1 aan het maken van me hondje... maar heb weinig tijd nu... maar ben al op de helft hihi..