hobbies!

Discussie in 'De lounge' gestart door Natasja, 22 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    mijn hobby is mijn franse bulldog ZOE.
    en ik spaar ook iets bijzonders volgens sommige mensen....zippo's.
    ik gebruik deze aanstekers niet maar ik zet ze in een vitrine.
    maar ik rook wel....daar moet ik trouwens wel mee stoppen! ;)
     
  2. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    wat een leuk onderwerp zeg hahahaha,nou dit zijn mijn hobbie's:
    Ik heb een konijn stampertje,een valkparkiet paulie die kan praten en deuntjes fluiten en verder hebbben we een kakatoe rosie deze vergt wel veel aandacht.Ik ben pas begonnnen met borduren(weet niet hoe lang dit duurt hahahha) tv kijken, pc-en(vooral msn)verder ga ik mee met mijn man vliegeren en modelbouwauto's op brandstof.Maar nu gaat de meeste aandacht naar mijn zoontje jasper.

    groetjes bianca
     
  3. lientje24

    lientje24 Lid

    1 okt 2005
    30
    0
    0
    werk in de keuken
    noordwolde
    mijn hobbie is
    computeren en onze drie honden
    twee jackrussels Astha en Fanny en onze Bull terrier Bonita en dan heeft mijn dochtertje nog een cavia en woensdag doe ik aan zwemmen is wel rust gevend hoor

    groetjes roelien
     
  4. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat leuk dit, wat hebben veel mensen dieren...
    mijn hobby's zijn: aurobics 2 x per week, AZ, mijn paard, mijn twee katten en twee konijnen en tuinieren.
     
  5. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    o ja, ik vergeet het belangrijkste: internetten, erg verslavend :oops:
     
  6. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Mijn hobby is mijn dochtertje. Heerlijk. Geniet elke dag van haar.
    Nog een hobby is hairextensions zetten. Dit doe ik sinds 1 augustus en het is ontzettend leuk om al die mensen zo te zien veranderen.
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    mijn hobby's zijn freubelen met fimo klei ik maak toverspiegels, kleding maken me website bijhouden en me chatroom op MIRC waar ik een triviant spel heb lopen
    verder me kiddies en straks hummel :) ( jaa die is er nu een heerlijk meiske waar ik graag me energie insteek :) )
    beesten heb ik hier niet op de flat omdat ik geen lift heb en 6 trappen opmoet dus das niet zo geschikt voor een hond (ondanks verhuisd maar geen beesten nog) ow ja we hebben een dwerg hamster (hammie)
    ow en ik hou AZ in de gaten maar ga er eigenlijk niet meer heen sinds ik gescheiden ben ( me ex is er hoofd stuward ging bijna altijd mee naar de wedstrijden) niet dat ik niet meer ga vanwegen hem hoor , we hebben een heel goed contact met elkaar dus geen scheiding met ruzie maar beslissing dat het beter was voor ons allemaal :)

    nu caitlin geboren is kriebelen de naai kriebeltjes weer hevig ik vind het leuk te om kleding te naaien en te ontwerpen en ga straks ook zeker weer beginnen



    gr debbie
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Mijn hobbies zijn onze twee honden, lezen, (berg)wandelen, en lekker lang tafelen met onze vrienden.

    Pim
     
  9. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    mijn hobby's ....... tuurlijk mijn twee kids en mijn man (en dadelijk de 2 kereltjes wat erbij komen ) en van alles op de pc .

    groetjes anita
     
  10. Niet meer actief

    Ik heb op de eerste plaats mijn gezin als hobby, daarnaast ben ik ook heel veel bezig met computers en computertechniek.
    Ik hou van gedichten schrijven en zingen.
    Ik geloof dat dat het zo ongeveer wel was.


    Groetjes Daan
     
  11. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik hou me vooral bezig met onze 9 katten, lezen vind ik heel erg leuk en dan vooral thrillers, dvdtjes kijken heerlijk op een zondagmiddag onderuit gezakt op de bank en internetten.

    groetjes, tamara
     
  12. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Mijn hobbies zijn; lekker veel wandelen met onze jackrussels Luke en Harley, winkelen, kletsen op deze site en op msn, winkelen, skaten, roeien.
    Soms lekker hangen op bank met dvdtje en op zijn tijd een concert of festival bezoeken.
    En tegenwoordig veel zwangerbladen lezen enz. ;)
     
  13. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    Hoi allemaal :D

    Mijn hobby is eigenlijk moeder zijn hihihi ik ben gek op kinderen vooral mijn zoontje andy en de aankomende baby ben 20 april uitgerekend.
    Verder hou ik van films en muziek.
    Ik kaart ook altijd in het weekend met me schoonfamilie en vriend.
    Verder heb eigenlijk geen echte hobby's ben altijd de hele dag druk bezig met huishouden boodschappen en moeder zijn :)
    groetjes joella
     
  14. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi,

    Ben nogal een sportief type.
    Mijn hobbys paardrijden (heb er zelf twee) en hardlopen en andere duursporten.

    Dus als ik zwanger word zal ik mijn hobbys even aan de kant moeten zetten :cry: .
    Maar zolang het kan ga ik gewoon lekker door.

    Silly
     
  15. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    hobby's: films, muziek luisteren (echt van alles) en muziek maken. ik zing in een gospelkoor, en ik speel dwarsfluit, melodica. verder mag ik graag met mijn dieren bezig zijn, en ja.... internetten natuurlijk!!!
     
  16. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik heb als hobby's 2 kinderen van 3 en 4. Schilderen doe ik ook in opdrachten van mensen. mn hond. en portrettekenen en zingen. ik speel ook gitaar. heb ook lang les gegeven, maar uiteindelijk mee gestopt omdat dat te veel werd. en ja comp, intern dat doe ik ook veel de laatste tijd. hahahaha
     
  17. silvieke

    silvieke Lid

    27 okt 2005
    9
    0
    0
    Belgiƫ
    Mijn hobby's zijn juwelen maken met Swarovski's. Daarnaast gaan wandelen met onze beagle genaamd Chopin. :) En in't weekend een filmpje meenemen kan er ook nog bij. :D En ja internet is ook verslavend, zeker als je zo'n leuk forum als dit tegenkomt!! ;) ah ja en ook een beetje "oefenen" voor een baby kan er ook nog bij :) :)
     
  18. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi,

    mijn hobby is voornamelijk paardrijden op wedstrijnivo. Verder vind ik het erg leuk om met onze hond te wandelen, ga ik graag naar de sauna, houd ik van lekker eten, filmpje kijken, enz, enz

    Groetjes Elvira (de tweede op dit forum zag ik)
     
  19. Patriciaaa

    Patriciaaa Actief lid

    19 jun 2005
    198
    0
    0
    Mijn hobbies zijn vooral mijn 4 honden, 3 jack Russels en een foxje.
    En dan mijn 5 katten en konijnen, die houden me ook wel bezig...
    Verder maak ik acryl en gel nagels, heb dit vroeger als baan gedaan, maar nu is het echt een hobby van me.
    Daarnaast lees ik veel en ben ik veel op internet ;)
    Paardrijden heb ik 20 jaar gedaan, maar na een ongeluk met mijn paard ben ik er niet meer opgestapt helaas.....
     
  20. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Haiii,

    Ik doe erg graag aan sport (veel fietsen!), en ik en mijn vriend doen de laatste tijd regelmatig aan 'geocachen'. Mijn kat krijgt veeeel aandacht :p en ik vind contact met vrienden ook belangijk.

    Leuk onderwerp, Natasja!!!

    Groetjes,
    Anouk.
     

Deel Deze Pagina