hobbies!

Discussie in 'De lounge' gestart door Natasja, 22 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje

    maartje Lid

    29 okt 2005
    5
    0
    0
    Hoi hoi

    nou mijn hobby is het maken voor websites, allemaal verschilende leuke dingen zoals digitaal scrapbooking en glitteranimaties, fotobewerking enz,en vind het dan ook erg leuk om iedereen daar in te helpen om het ook te leren, dus dit jaar een knutselforum opgestart, wat hartstikke gezellie is en waar ik al mijn creativiteit en energie in kwijt kan hihihi

    en natuurlijk kerstkaarten maken voor nu hahaha dat is ook erg leuk :)
     
  2. Jade

    Jade Lid

    1 mrt 2005
    99
    0
    0
    Sinds kort heb ik een nieuwe hobby genaamd Jake!

    Daarnaast doen mijn vriend en ik veel aan online-gaming en zijn actief binnen de gaming community en maken en beheren dan ook onze eigen websites.
    En andere grote hobby van mij is shoppen en lunchen met vriendinnen...de ultieme anti-stress-treatment!
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Leuk zeg dat jullie massaal hierop reageren! echt leuk om te lezen!!
     
  4. Mijn hobbies: Men hond Banjo, Muziek, Chatten, Schrijven, Shoppen, Dansen, enz...
     
  5. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Leuke topic, zie het nu pas!!! :D
    Mijn grote hobby is het verzamelen van SNOOPY ( )"o)
    Dus als jullie nog iets hebben liggen, mail me maar ;) Voor foto's van mijn verzameling kan je kijken op mijn site door op de WWW knop te klikken. Het zijn oude foto's, we gaan nieuwe kasten kopen en dan komt het mooier uit. Zodra het af is komen er nieuwe foto's op mijn site.
    Voor de rest heb ik een hond en 2 katten waar ik veel tijd in steek.
    En mijn man en ik DUIKEN heel graag! Ja nu even niet natuurlijk omdat ik zwanger ben, maar normaal duiken we zeer regelmatig, in zowel binnen als buitenland. Ook daar heb ik foto's van op mijn site.
    Ik zit ook veel achter de pc dus dat is ook een hobby ;)
     
  6. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    hallo ! mijn grootste hobby is paardrijden, verder hebben we nog twee katten (een perz en een gewone) een hond en twee konijnen en ja hier is het ook een beetje een dierentuin :) maar ik vind het reuze gezellig met ze!

    kuzz anita :D
     
  7. nathalie1980

    nathalie1980 Actief lid

    8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    hallo mijn grote hobby´s buiten mijn kids om zijn mijn honden hen een turkse berghond en een jack russelpup en mijn grijze roodstaart daarnaast vind ik het geweldig om lekkere boswandelingen te maken en dan natuurlijk leker picknicken in het bos en in de zomer vind ik het altijd weer geweldig om alle pretparken af te struinen
     
  8. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ook ik zie dit topic nu pas!!

    Ik sluit me bij Mouchy aan, mijn hobby is duiken. Ik doe dit nu ongeveer anderhalf jaar en heb er veel plezier in.
    Daarnaast lees ik veel, ga ik graag naar de sauna (kom ik alleen te weinig aan toe) en heb ik een lief konijn die wat aandacht van mij vergt en krijgt!!
    O ja, enne... ik verzamel in bescheiden mate vanalles van heksen

    groetjes Karin
     
  9. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    o ja mijn hobby is ook nog moterrijden !! gezellig samen met mijn vriend en pa en ma :)
     
  10. Niet meer actief

    Zie dit topic nu pas.

    Mijn hobby's zijn. Knutselen met psp en animationshop. Sims 2 ( voel me echt een klein kind hihi).
    Verder ben ik helemaal gek op de sauna en bezoek deze dus ook 1 keer per maand en blijf dit ook na de 12 weken zwangerschap doen
     
  11. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Naast mijn gezin dat mijn grootste hobby is, volgt daarna nog als eerste ijshockey, heerlijk om naar te kijken en me even helemaal te laten gaan. Daarnaast zijn de sims 2 hier ook een leuke bezigheid ;) onze winkel dat wij ook als hobby zien, en ben ik veel bezig op spiritueel gebied (edelstenen, bach remedy's, aura en chakra's, reiki, kaarten leggen, engelen, gidsen, dromen enz enz). Tevens spaar ik alles van engelen en elfjes., ow en mag natuurlijk t forum niet vergeten, das ook zeker een hobby geworden!! ;)
    Leuk onderwerp!!!

    Liefs Angela.
     
  12. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik hou van koken,probeer graag(simpele)recepten uit,
    en zwemmen en wandelen,en ik ben ook graag bezig met strijkkralen :)
     
  13. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik hou van reizen (binnenkort weer een weekje naar de zon!) en daar dan mooie foto's maken (met mn spiegelreflexcamera) mn katten en sowieso dieren, stenen (mijn vitrinekast ligt er vol mee ;) ) uit eten gaan en nog veeeel meer :)
     
  14. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Mijn hobby's zijn lezen ( Dannielle Steel en John Grisham) County line dancing en kaarsen maken.
    verder mijn vissen en 2 vogels en natuurlijk mijn aanstaande mannetje. :D

    Gr.
     
  15. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Kaarsen maken, dat lijkt me leuk!!! :D
     
  16. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hahaha leuk he! we moeten van de zomer maar eens afspreken als je het leuk vind (als je niet zwanger bent natuurlijk)........ :D
     
  17. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Mijn hobbies zijn voornamelijk lezen en creatief bezig zijn, dit is erg uiteenlopend, ben nu veel bezig met babyspulletjes natuurlijk, heb net een nieuw hemeltje waar ik me creatief op uitleef, een wipstoel die ik opnieuw heb bekleed, heb net een nieuw ontwerp gemaakt voor een geboorte tegel van tiffany glas die mijn zus dan voor mij maakt en die ik zelf dan beschilder met glasverf, was bezig met geboortekaatjes ontwerpen, maar dat is toch uiteindelijk drukkerij werk geworden, omdat ik me niet kon neer leggen bij mijn eigen ontwerp, baby kamertje schilderen. Hebben net een gipsafdruk gemaakt van mijn buik en de gipsafdruk heb ik nu netjes afgewerkt en wil ik straks het geboortekaartje van onze kleine op komst op gaan schilderen en de geboortekaart van mijn zoon daar in combineren en daarbij komen de handjes van beide kids er dan op! Dus op het moment ben ik veel aan het oefenen om straks uit de losse hand ons geboortekaartje die we nu hebben uitgezocht zo te kunnen tekenen. Op het moment druk zat en na de geboorte zullen we weer zien ;)

    Liefs Carry
     
  18. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik vind het heerlijk om met mijn twee katten bezig te zijn, te lezen en wat internetten. Daarnaast kan ik werkelijk genieten van schoonmaken en poetsen :)oops: :oops: ) Lekker er tussen uit, wandelen op het strand of in het bos, een beetje stadten etc. is ook niet weg.

    ALs mijn mannetje thuis is kan ik echt genieten van de daagjes samen, lekker een dvdtje kijken, samen lekker eten, uren kletsen etc.

    ALs laatste ben ik nogal in de weer in en met de politiek. (alhoewel, de laatste tijd niet meer in). Ik ben een flinke poos actief lid geweest van een politieke jongeren partij, waar ik algemeen secretaris was van het hoofdbestuur. (daar ben ik met dringende hand uit gezet, omdat mijn mening te veel af ging wijken met die van de partij..) Een beetje debat, een discussie etc, ligt me dus nog wel!

    De laatste tijd ben ik natuurlijk vooral bezig met zwanger zijn en genieten van alle baby-gerelateerde-dingen!
     
  19. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Mijn hobby"s:
    * Paardrijden (foto in persoonlijk album), heb een vast bijrijdpaard, Gipsy.
    Hij staat op een manege voor gehandicapten, en dat is dan meteen:
    *mijn tweede hobby: vrijwilligerswerk...
    Een beetje een uit de hand gelopen hobby, want ben er vijf dagen in de week.... :oops:

    *Ik heb twee konijnen, mijn grote knuffels, dus daar breng ik ook wat tijd mee door.
    *we hebben een kat, die zwanger is en een van de ukkies mag ik houden, dus dat wordt volgende hobby.

    *Verder nog: ik lees veel, hou elke dag een dagboek bij (sla ook weleens een dagje over hoor...)
    *Ik teken en verf, en maak beeldjes en dingetjes van spekstaan....

    Heb niet overal even veel tijd voor, paard en andere dieren gaan voor, want die zijn afhankelijk van me, en de rest doe ik als ik er tijd voor heb.

    (Ik werk maar parttime, 28 uur in de week)
     
  20. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Leuk dat het topic weer een beetje omhoog is gekomen!

    groetjes
     

Deel Deze Pagina