Leuk om te weten van elkaar? Vullen jullie het vragenlijstje in? Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Was het liefde op het eerste gezicht? Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Wie vroeg er "verkering"? Zijn jullie nog steeds gelukkig?
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via een datingsite op internet. Was het liefde op het eerste gezicht? Ja, toen we onze eerste ontmoeting hadden toen was het pats boem: vlinders in de buik. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? We hadden al zo'n 8 maanden mail/bel/msn contact. De dag dat we elkaar ontmoetten ontstond er ook 'iets moois' tussen ons. Wie vroeg er "verkering"? Ik begon erover maar bleek dat we elkaar wel heel leuk vonden dus samen besloten we een relatie te beginnen. Zijn jullie nog steeds gelukkig?Ja hoor, helemaal!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via een datingsite Was het liefde op het eerste gezicht? absoluut Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? ehhh.. tsja, vanaf wanneer heb je "een relatie"? vanaf de eerste zoen, vanaf het moment dat je je tandenborstel daar laat staan? ik weet het niet... zoiets groeit toch langzaamaan? Wie vroeg er "verkering"? is nooit gevraagd, we namen allebei maar meteen aan dat de ander niet met anderen rommelde, en ja, dan heb je vanzelf "vaste verkering" Zijn jullie nog steeds gelukkig? na een hele lastige periode, nu weer wel
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via internet (je moet ff zoeken, maar er zitten hele leuke tussen ) Was het liefde op het eerste gezicht? Absoluut, maar we dachten na de eerste date allebei (die wil mij niet ) Maar na de tweede date kwam alles goed Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Poeh, een week? We woonden ook al na een maand samen Wie vroeg er "verkering"? Hebben we eigenlijk nooit zo officieel vastgelegd Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja heel gelukkig, het is echt mijn maatje!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? In de kroeg waar ik altijd kwam om uit gaan. Was het liefde op het eerste gezicht? Nee, we zijn eerst een paar jaar vrienden (kroegemaatjes meer eigenlijk) geweest. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Ik denk een jaar of 3 Wie vroeg er "verkering"? Hij zoende mij,nadat ik een tijdje daarvoor had verteld dat ik hem wel leuk vond als meer dan vrienden, toen heb ik een valentijnskaart gestuurd, 's avonds in de kroeg zoende hij mij weer en vroeg hij me mee naar de bios en toen was het eigenlijk gewoon aan. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Helemaal, vooral nu met deze kleine op komst.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Hij was de beste vriend van de moeder van mijn oppaskindjes. En omdat wij allebei in hetzelfde dorp wonen, reed hij wel eens met mij mee daarheen (die moeder had een kroeg en hij hielp daar wel eens, of ging gewoon voor de gezelligheid naar die kroeg, ik ging dan oppassen). Voor die tijd kende ik 'm alleen van gezicht, hij was namelijk een collega van mijn vader. Was het liefde op het eerste gezicht? Dat niet, ik kende 'm al van gezicht toen ik nog 10 was (hij was toen 21), dus daar dacht ik toen nog helemáál niet aan. Later, toen ik 'm zeg maar via die moeder van mijn oppaskindjes leerde kennen, ging 't wel heel snel. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Ehm, ik denk dat onze relatie echt officieel begon toen we de positieve test in handen hadden. Ik kende 'm toen een week of 4 (daarvoor was 't alleen scharrelen). Heel snel gegaan dus, ik raakte ongepland zwanger. Wie vroeg er "verkering"? Niemand, 't was gewoon op een gegeven moment duidelijk dat we samen verder zouden gaan. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja, heel gelukkig! Baby nummertje 2 is inmiddels ook onderweg en alles gaat helemaal perfect tussen ons!
Haha, wat leuk! Ik doe mee Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Ik heb mijn vriend leren kennen tijdens het stappen via gezamelijke vrienden. Was het liefde op het eerste gezicht? Als ik hem moet geloven wel. Van mijn kant niet... Hoewel ik hem al wel heel leuk vond, was ik (nog) niet verliefd. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Wij kenden elkaar al zo'n 7 jaar voordat we een relatie kregen. Wie vroeg er "verkering"? Mijn vriend. Ik heb 2 keer een liefdesverklaring van hem gekregen in 'dronken' toestand. Was zo cute... hihihi... Na die liefdesverklaringen vroeg hij of ik een keer bij hem langskwam om 'een filmpje te kijken' en zo is de relatie eigenlijk een beetje ontstaan. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Nog steeds gelukkig, met de bekende ups and downs.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? een collega van mijn ex stief vader Was het liefde op het eerste gezicht? nee dat duurde 8 jaar Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? ruim 8 jaar Wie vroeg er "verkering"? geen van 2en het was er in ene keer Zijn jullie nog steeds gelukkig? naar mijn inziens wel
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? lekker ouderwets op de dansschool. Was het liefde op het eerste gezicht? nee. ik heb eerst nog verkering gehad met zijn beste vriend Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? al 6 jaar. nadat de verkering met de beste vriend uit ging hebben we elkaar een jaar of wat niet gezien Wie vroeg er "verkering"? geen flauw idee meer dat ging gewoon vanzelf. Zijn jullie nog steeds gelukkig? super gelukkig en dat na al 11 jaar een relatie te hebben.
Leuk topic Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? In een discotheek in onze woonplaats Was het liefde op het eerste gezicht? Ja eigenlijk wel Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Niet we hebben elkaar ontmoet in die discotheek. We wonen vanaf dag 1 samen (ook om omstandigheden) het voelde gelijk goed. Wie vroeg er "verkering"? Hoefde niet, het was duidelijk dat we bij elkaar wilden blijven Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja en dat al bijna 10 jaar (8 juli)
mijn baas heeft ons gekoppeld. ja,alleen heb ik er toen niks mee gedaan,mijn moeder was net erg ziek(borstkanker),dus had mijn hoofd even niet naar een relatie staan. een kleine 5 maanden,oppervlakkig contact van elkaar weleens tegen komen,en telkens als ik hem tegen kwam,kreeg ik hem niet uit mijn hoofd. uhm,tja,als je wat ouder bent praat je denk ik niet meer over verkering,maar het kwam van hem uit. toen we een tijdje met elkaar omgingen,kreeg ik als kadootje zijn huissleutel,dat was eigenlijk het moment voor ons dat het serieus was. jaaaaa,hij is echt mijn schatje,ik weet wat ik aan hem heb,en hij steunt me in goede en slechte dagen. we zijn dus echt nog steeds dolgelukkig
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via het bandje waar ik in zat. Hij kwam auditie doen. Achteraf bleken we ook gewoon op dezelfde school te zitten. Was het liefde op het eerste gezicht? Het was verliefdheid op het eerste gezicht! Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 10 dagen Wie vroeg er "verkering"? Geen van beiden, het gebeurde gewoon. We zoenden en het was helemaal aan. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Jazeker, al bijna 12 jaar (ik was 15, hij 17 toen we verkering kregen), waarvan nu bijna 9 maanden getrouwd en nu 1e spruit op komst!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Zijn beste vriend had verkering met mijn beste vriendin.. Was het liefde op het eerste gezicht? Absoluut NIET! vond hem een onwijs lompe boer.. Als we wat gingen doen die dag en ik hoorde dat hij ook meeging, had ik ineens hoofdpijn en bleef ik thuis.. maarja af en toe ontkwam ik er niet aan haha.. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Ruim 1.5 jaar. Wie vroeg er "verkering"? Toen ik voor stage in Italië zat belde hij regelmatig om te vragen hoe het ging.. Van mijn vriendin hoorde ik dat hij constant over mij praatte als ze uitgingen.. Toen we met zn 4en in de kroeg zaten kreeg mijn vriendin ineens buikpijn en bleven we samen over.. Tja, voor ik het wist zaten we te zoenen midden in de kroeg Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja heel gelukkig.. Helemaal compleet met ons kleine ventje erbij..
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via de middelbare school. Hij is mijn jeugdliefde Was het liefde op het eerste gezicht? Nee vond hem wel leuk, maar was (nog) niet verliefd. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 1 jaar Wie vroeg er "verkering"? allebei niet. Het was gewoon zo nadat we voor de 1e keer hadden gezoend. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja, al bijna 12 jaar.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via de ex van mijn zusje! Ik zat al in een relatie en zat nogal in een sleur! Mijn zusje nam mij dus een avond mee naar haar toenmalige vriend.. en daar zat hij .. op de bank! Was het liefde op het eerste gezicht? Nee! Zoals ik al aangaf .. ik zat al in een relatie en wilde alles er aan doen om die te redden! Ik vond deze jongen wel leuk ..en we hebben een gezellige avond gehad .. maar daar stopte het ook bij! Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 8 maanden later.. mijn relatie was gestrand! Mijn zusje (ja, dezelfde) zat een beetje met mijn hyves te klooien en had die jongen die 8 maanden terug daar op de bank zat stiekem toegevoegd aan mijn vriendenlijst! We zijn daardoor een beetje gaan praten met elkaar en al gauw werden het dates! Wie vroeg er "verkering"? Eigenlijk hebben we het geen van beide 'officieel' gevraagd! Zijn jullie nog steeds gelukkig? Jahaa, echt wel!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen?: Via marktplaats Ik had een nepadvertentie geplaatst in die contactrubriek, met een valse naam e.d., om te kijken hoeveel zielige mannetjes er op zouden reageren.. Alleen dit mannetje was helemaal niet zielig, hij was heel erg leuk! We hebben 8 dagen tot diep in de nacht zitten praten, toen hebben we afgesproken. Hij beweert overigens dat ie op marktplaats zocht naar een nieuwe auto Was het liefde op het eerste gezicht?: Toen we elkaar voor het eerst in het echt zagen, zeker weten! Ik was er toen van overtuigd dat ik niet meer zo snel verliefd zou worden, maar die avond.. Pff! We zaten hier op de bank en Damien zat tussen ons in, en toen pakte Damien zijn hand en legde die op mijn been (aan de onderkant hoor ). M'n vriend streelde er een beetje onhandig overheen en ik moest blozen Ik had echt al jaren niet meer gebloosd, dacht dat ik daar wel overheen gegroeid was, maar hij kreeg het voor elkaar! Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon?: 2 weken op internet, 3 dagen in het echt Wie vroeg er "verkering"?: 3 dagen na onze eerste ontmoeting gingen we naar hetzelfde feest (achteraf bleek dat we allebei alleen maar gingen om elkaar te zien ) en toen hebben we, terwijl ik hartstikke dronken was, een vheel serieus gesprek. Hij wilde er voor gaan, zei dat ie Damien ook accepteerde, er voor ons allebei wilde zijn, en toen ben ik gesmolten. Sinds die avond hebben we dus echt iets! Zijn jullie nog steeds gelukkig?: Jaaaa!!! Achteraf vind ik het nog steeds bijzonder hoe snel alles is gegaan. In oktober heeft iemand hier voor me gependeld en die zei wanneer ik een nieuwe vriend zou krijgen.. Ik vond het belachelijk, geloofde er niets van, maar het is uitgekomen, en echt in die maand! Ze zei toen ook dat ik in juli 2010 zwanger zou raken.. Van mag dat nog wel eventjes wat langer duren, en ik ben er ook van overtuigd dat het niet zo snel zal gebeuren, maar dat dacht ik over de 'nieuwe relatie'..
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Datingsite Was het liefde op het eerste gezicht? Nee daar ging een paar dates overheen, ook door eerdere ellende in beide vorige relaties. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 2 weken Wie vroeg er "verkering"? lol das een goeie volgens mij zeiden we het allebei tegelijk haha meer van 'dus we zijn nu vriend en vriendin?' Zijn jullie nog steeds gelukkig? Mega gelukkig!! 12-12-2012 gaan we trouwen en de eerste is onderweg