Heel mooi! Locatiefoto's ook leuk, zonnetje erbij zou leuk zijn maarja t is en blijft holland he haha Locatie goedgekeurd door je?
Hey meiden, Ik heb even vluchtig wat gelezen hier! Leuk!! Mag ik mee kletsen?! Ik ben fotograaf naast een parttime baan op een kinderdagverblijf! Ik fotografeer voornamelijk in de studio, maar ben gek op daglicht!! Onderstaande foto's van mijn dochtertje zijn dan ook met daglicht gemaakt. Mijn FB-pagina voor diegene die eens een kijkje willen nemen https://www.facebook.com/Fotoszijnleuk
Ik had laatst nog een shoot gedaan met m'n jongste dochter. Ook 1 van de nieuwe achtergronden gebruikt.
Ik ben echt verliefd op haar haar! Prachtig!! Ja de lamp bevalt me erg goed! Nog maar 1x echt gebruikt haha Maar vind t zelf fijn dat je dus niet flitst, maar gelijk ziet welk effect het licht heeft, voor t onderwerp zelf denk ik ook fijner, niet steeds t geflits. En zeker voor baby's
Ik zelf ook . Als ik over straat ga dan kijkt iedereen ook naar haar omdat ze het zo bijzonder vinden haha. Heb je een link of type nummer van je lamp?
Leuk! En inderdaad prachtig haar en ogen! Ik zit zelf ook te kijken om twee achtergronden bij achtergronden.nl te bestellen, maar heb wat twijfels over de praktische kant... Ik wil ze gebruiken waarbij er eentje op de grond ligt als vloer en eentje als achtergrond, maar zit een beetje met de afwerking. Laat je de achtergrond gewoon op het vloergedeelte "hangen"? Moet ik er maar een klittebandstrip met plint aan vastmaken? Hoe en waaraan ga ik ze ophangen, want ik heb al een heel achtergrondsysteem aan de muur hangen, maar die hangt dan weer een stuk hoger... Oftewel ik ben er nog niet helemaal uit . Tips?
Dank je voor je compliment!! Ik heb achtergronden van fotoachtergronden! Het bevalt me prima! En wat een mooie meisje heb jij! Die haren idd!!!
Mag ik vragen welke je wil aanschaffen, gewoon uit nieuwsgierigheid hoor. Ik heb ook een achtergrondsysteen aan het plafond maar voor locatie heb ik 2 zware lampstatiefen en een stang aangeschaft. Deze gebruik ik dan nu ook met de achtergronden. Ik heb de achtergrond met een tunnelzoom maar moet wel aan 1 kant bijklemmen omdat die iets scheef genaait is. Ik laat het er gewoon overheen hangen en wil nog een keer kijken naar een grote plint. Volgens de website kan je die het beste aan de achtergrond klemmen,
Pfffff! Daar vraag je me wat... Ik kan dus écht niet kiezen. Ik weet dat ik er eentje met "planken" wil. Deze twee vind ik beiden erg mooi: Fotoachtergronden.nl - Fotoachtergronden.nl Fotoachtergronden.nl - Fotoachtergronden.nl En voor achtergrond vind ik het helemáál moeilijk. Een paar waar ik al vaker op klik : Fotoachtergronden.nl - Fotoachtergronden.nl Fotoachtergronden.nl - Fotoachtergronden.nl Fotoachtergronden.nl - Fotoachtergronden.nl
@mamazh, even moeten zoeken maar uit mn geheugen was t deze: http://www.cameratools.nl/studio-licht/studio-continu-licht/falcon-eyes-continu-licht-lamp-softbox/ heb deze gekozen omdat er eventueel ook lampen met hoger wattage in kunnen en niet alleen 1 bepaald type lamp (wat ik bij andere "goedekope" zag). lampen zijn afzonderlijk van elkaar aan/uit te zetten @achtergronden, heb daar ook eens zitten neuzen en zag echt veel te veel leuks zit er wel aan te denken om daar ook ooit eens te gaan bestellen, voor newbornfotografie.
Lange tijd niet geweest. Ben bezich met een online cusus en binnenkort eindelijk met portret bezig tot nu toe alleen de camera etc. Vandaag wat foto's van mn zoontje gemaakt. Vind ze zelf niet echt super ofzo maar hoor graag tips of wat jullie ander zouden doen.
Hallo fotografen onder ons.. Ik zie dat bij de Mediamarkt er nu een spiegelreflex camera in de aanbieding is, het gaat om de "NIKON D5100 + AF-S DX 18-55 VR objectief". Nu is mijn vraag, is dit een mooi ding om mee te beginnen? Ben al wel wat gewend qua spiegelreflex, ik fotografeer wel eens met mijn moeders Nikon D3100..
De 5100 is wel een mooi ding denk. Ik heb zelf de 3200 en de 7100. D 5000 zit er dus net tussenin. De kitlens die erbij gelevert wordt is voor het begin wel leuk maar nu ik duurdere lensen gewent ben vind ik de kwaliteit wel slecht.