vind de muur te druk.. plinten etc etc storen mij dan niet maar had dan wel een egale muur moeten zijn. de voeten missen daardoor zou voor mij de foto al in de prullebak belanden. je zou kunnen croppen nu zodat je meer been mist en het niet zo hindelijk meer is. denk dat je ook de flits hebt gebruik? zie harde schaduw randjes lang lichaam.. zonde... wel een mooie dame met leuke kleertjes
spreekt mij niet zo aan.. waarom niet: kleedje heeft voor mij geen meerwaarde.. dat vind ik leuk bij baby's het ligt er nu te liggen zonder een reden. zie toch veel liever gezicht van je kindje.. achterkant heb ik niet zoveel mee.. probeer sleutels eens.. rammelen naast je gezicht zodat ze afgeleid wordt nar het geen en misschien op kijkt iets geks op je hoofd zetten wil ook wel eens werken... probeer ook kritisch te zijn in je selectie.. wat vind jij bv mooi aan deze foto dat je hem toch geplaatst hebt ondanks dat je haar gezichtje niet ziet. kleuren vind ik wel mooi. mooie zachte schaduwen
Maloutje: Ik stoor mij een beetje aan de zwarte sok. In combinatie met de rest vind ik het te druk. Ik had liever een bloot voetje gezien.
mijn aapje wordt alweer bijna 2 moet dus een kaartje komen.. dit gaat hem worden.. natuurlijk tekst links maar daar moet ik nog even over nadenken hihihi
ik heb een paar maandjes een nieuwe camera, de canon eos 600D en wil graag weten wat jullie van een paar van mn foto's vinden, gewoon eerijk zodat ik er wat van kan leren, ik vind ze zelf sowieso heel mooi om mijn kindjes erop staan as woensdag heb ik de eerste cursus dus ben benieuwd
deze vind ik erg leuk.. wat ik wel heel jammer vind ik dat je veel uitgebranden stukken heeft.. een beetje is niet erg maar vind de eerste foto bv heel erg wit.. doortekening in de (wieg?) had leuker geweest. 2de is stukke beter links onderin had wel wat minder fel gemogen je zou eens kunnen kijken om met dodge en burn aan de gang te kunnen gaan..
kun je nou ff zeggen wat je bedoelt in leek taal haha ik weet niet helemaal wat je bedoelt.. bedoel je dat bij de oudste zeg maar, dat hij onder ook te overbelicht is? dat leek me juist leuk, ik had het eerst minder gedaan. zal eens even de orginele erbij zetten. die zijn al heel mooi! ik heb trouwens een macbook en heb pixelmator erop staan dus als iemand daar tips voor heeft, vind het namelijk erg moeilijk hoe alles werkt en waarvoor het is! oh en bedankt trouwens voor je meedenken!
hij is idd overbelicht. denk dat je hoog contrast hebt gebruikt. 2de is beter maar mag naar mijn mening wel iets meer contrast hebben vind hem nu niet krachtig genoeg.. beetje flets. maar zal ook wel beetje smaak gebonden zijn ikzelf werk met ps.. vaak doe ik altijd zw omzetten via gradientmap.. en dan zelf nog wat extra contrast toevoegen. idd kleur zijn mooi.. iets levendige kleuren had ook mooi geweest.. vind ze wat flets. linker had ik of zwarte hoekje weg geknipt of hemeltje bij gecloned ( erbij plakken zeg maar)
Mag ik vragen welke programma ik het beste kan gebruiken en makkelijk en gratis is..we hebben er een paar gehad in het engels en ik snap er niks van
mrsnuke: erg leuk om te gebruiken voor een kaartje!! lekker guitig koppie erbij! Wonderbaby1: vind de twee die je eerst hebt geplaatst inderdaad te overbelicht. Eerste met je jongste vind ik wel erg mooi gelukt! Tweede poging van je oudste is al stukken beter! Ik heb zelf photoshop elements erop staan, gewoon van iemand een kopietje, heeft me niks gekost
Ik ben zelf ook met mn nieuwe camera op pad geweest. Echt heerlijk genieten!! Ik moet nog een hoop leren en zou graag jullie mening willen horen Eerste foto vind ik wat flets. Hoe kan dit? Stond mn iso soms te hoog ( in het bos, was aardig donker dus hoge iso gebruikt) Tweede foto, vond ik zo'n leuk boevenkoppie , alleen jammer van de overbelichte achtergrond. Is er iets wat ik had kunnen doen om dit te voorkomen? Erg lastig met schaduwrijke plaatsen en een sterk zonnetje op de achtergrond!
En om even door te gaan met spammen Zoontje op de klimtouwen in de speeltuin. Dochter stond iedere keer zo smerig op de foto, die heeft geloof ik 3 kilo zand op vandaag Dus die is de volgende keer weer aan de beurt
foto 1 kun je wat meer constrast geven gaat het fletse ook beetje weg. had zelf iets meer door de knieen gegaan. helemaal kan je het nooit tegen gaan.. je zou met orginele foto wat kunnen spelen met hooglichten zodat het wat minder fel wordt helemaal weg ga je het niet krijgen.. ik zorg altijd dat ik een beetje dicht begroeide achtergrond heb zodat je geen fel licht hebt..
Wonderbaby: jeetje wat is Revi alweer groot geworden! Knap kereltje! Zijn grote broer mag er ook wezen. Dacht he, bekende wieg komt er voorbij Ik moet weer even wachten op de camera van mijn vader. Mijn huis en tuin toestelletje maakt toch veel mindere foto's.
Toch nog een van mijn dochter. Is met mijn eigen toestel, maakt niet zo hele dendere foto's. Maar vond deze wel mooi. Hoe vinden jullie hem? Bekijk bijlage 277196