hahaha vind de andere leuker! nu neemt de petty de overhand... tis nu een beetje waar gaat petty heen met kindje hihih
Denk dat het nu ook wel over is met de 'zonder jas' dagen. Ook niet erg, als het droog is vind ik het best lekker, die kou!
@Mrsnuke; zo, wat een verschil! Wel veel mooier idd. Moet me echt meer gaan verdiepen in de nabewerking! Wat is het voornaamste wat je hebt gedaan?
ik heb in lr de warmte aangepast wat terug gedraait. heb nog wel even een crossfiltertje erover gehaald om het geheel wat frisser te maken maar opacity heel laag.
ja idd ik heb al weken mijn winterjas aan jay ook al.. hihih vanmidag met foto's maken had hij lange mouwen romper dikke trui en dat vest aan.. ook had ik hem een mallot aan gedaan... wil natuurlijk niet dat mijn mannetje het koud krijgt.
Ja, het wordt nu echt kouder, hier ook al dikke jassen aan hoor, zeker vroeg in de ochtend is het koud.
Heb een proefversie van lightroom gedownload, moet er snel mee aan het werk! Bedankt voor het voorbeeld, soms moet je eerst het verschil zien om de mogelijkheden te zien.
Ja, dat is smaak inderdaad! Ik hou er juist van..onbewerkt zijn bij mij alleen familie kiekjes, die maak ik ook natuurlijk, heel waardevol! Zeker een schatje, mooi meisje, niet mijn dochter hoor.
die vind ik wel weer leuk... erg schattig... mooie kleuren. mooie bewerking wat voor soort bewerking pas je toe?
Laatst een hele leuke shoot gedaan met m'n nichtje. Was voor haar de eerste keer dat ze poseerde, altijd spannend, je weet nooit of je er dan uit krijgt wat je in je hoofd hebt. Maar ze deed het echt super! Was heel leuk om te zien! Moest echt een soort van retro pin-up sfeertje krijgen.In die tijd waren het bijna tekeningen. Maar zonder sexy poses, gewoon sweet!
Steeds weer anders. In raw kun je al veel met de contrasten doen. Verscherpen en de niveau's verdraaien. Oplichten en doordrukken, kleuren aanpassen, ook heel belangrijk. maar het is steeds weer anders, gebruik ook wel texture lagen, maar wel subtiel, niet te grof.
Bewerken jullie dan altijd je foto,s met Photo shop? Ik kan er niet mee om gaan en overweeg nog eens een cursus.... Gelukkig ben ik wel erg handig met light room maar die gebruik eigenlijk vooral als ik ze zwart wit of een andere tint wil.