Deze vind ik zelf ook nog steeds erg lollig! Echte gangsta shit.. M'n dochtertje, pistool heb ik erin gezet hoor, zo koud in haar luier anders
super hoor! kids zijn zo handig... kan niet wachten tot jay iets groter is en hij me beetje begrijpt hihihi
Hier vinden ze het écht niet altijd leuk en meewerken ho maar! Korte shoots houden dus, binnen 10 min. moet het erop staan anders vinden ze het niet leuk meer en gaan ze tégen werken. Is ook niet de bedoeling natuurlijk
1e: top! 2e: lijkt wat overbelicht? maar kan ook door verkleining komen hier dat de foto niet helemaal goed overkomt
herkenbaar maar als ik met camera aan kom gaat het al helemaal lachen... alleen aansturen van hoe te staan ofzo snapt hij helemaal nog niet natuurlijk... dus het is nu puur op goed geluk.
1e: wederom top! voor de lichtjes in de ogen zou 1 lamp idd beter zijn, maar vind m erg mooi! mooi scherp ook! 2e: ook deze komt iets overbelicht over op t gezichtje, maar wederom kan t aan de verkleining liggen hier op zp dat ie niet goed over komt... @mrsnuke, jammer al je foto's al weg vind t juist leuk om foto's te kijken!
o, die onderste is echt supergaaf! Wat ene vrolijkheid straalt er vanaf! Ligt het aan mn beeldscherm of is het oudste kindje een tikkie bewogen? Niet helemaal scherp?
Lotuss: ik vind je foto's echt super! Vooral die laatste van je dochter, alsof ie geschilderd is, spreekt me erg aan! Ja, traantje had t af gemaakt
O, die eerste is echt mooi!! tweede spreekt me minder aan, beetje ongemakkelijke pose... alsof hij een grote boodschap moet doen
@mrsnuke, de quote wil t ff niet doen, dus dan maar ff zo die met natuurlijk licht erg mooi! had ze idd al gezien van je 2e post idd ook al gezien! vind die rechter echt wel wat hebben! al heeft t ook iets "boos" en de laatste post vind ik de linker echt super de foto's met zonnebrillen spreken mij niet zo erg aan, ik zie graag ogen mjah, ben verzot op ogen
mensen denken vaak dat ik boos ben en hebben vaak een totaal verkeerd beeld van me... maar zo zit mijn gezicht het lekkerste ben heeeeeel lief hoor ik haal ze zo weer weg