Dank je! Als je zo lang bezig bent met 1 detail kan je er op een gegeven moment niet meer "normaal' naar kijken en ga je over alles twijfelen
ik kijk vaak altijd nog weer even een dag erna... vaak zit je er zo in dat je dag later denkt... ai heb ik dat zo gedaan...
@all, bedankt voor de reacties! Druif, ik vind je 2e poging met het bewerken van haar oogje helemaal niet slecht hoor! Als je het niet zegt ziet een leek echt niet dat daar iets aan bewerkt is of dat het niet helemaal perfect is... Droppig meisje heb je trouwens, leuke date voor mijn zoon... Maloutje, mooie sfeerplaatjes, vooral met de paarden! Cos, heerlijk kind heb je toch, maar dat weet je!
Dit dus Mango: kidsdate rond hun 16e? Alhoewel... als het aan mn man ligt blijft ze tot dr 30ste bij pa en ma wonen
haha en vooral je dochter zeker wat is dat toch met vaders en hun dochters @mrsnuke, dit weekend even wat halen en dan kan ik alsnog mn oorspronkelijke plan uitvoeren! back-up gaan we ook proberen haha ja ik hou t lekker vaag haha wel van t weekend paar foto's van m'n vriendin kunnen maken! hopelijk vanmiddag even op de comp zetten en eentje eruit pikken alvast
Ook maar weer eens geknutseld... was een tijd geleden beetje druk met trainen... jammer dat kwaliteit van foto zo bar slecht wordt.. nu lijkt het net of hij allemaal vlekken in zijn gezicht heeft.. op ware grote niet zo...
nou hehe hier eindelijk ook weer een foto van mij @mrsnuke, ik vind t vlekkerige wel meevallen hoor op dit scherm! vind t een leuke foto en leuk zo die achtergrond! hier dan foto van mn vriendinnetje met hondje en ja ik ben er heel eerlijk in t was echt een lucky shot want hondje heeft nog geen seconde zo gezeten *blij met lucky shot* op deze foto was ze 35w5d ohja, instellingen kan ik nu ff niet zien (zit op t werk), maar heb m in elk geval alleen bijgesneden om tot 4:3 verhouding te komen. en heb saturatie wat terug gezet, vond t mooier overkomen dan volledig in kleur.
Mrs Nuke: leuk hoor! Zo'n leuk ventje heb jij!! Ik vind het vlekkerige op mn laptop nog meevallen hoor, ik zie alleen iets wazig bij zn rechter wang? Net alsof er wat geretoucheerd is? Mooie achtergrond ook, is het behang of....??? Babyfotograaf: jij blij met je lucky shot!?! Hij is echt onwijs leuk gelukt zeg!! Ik hou ook wel van die kleuren bij dit soort zwangeren- en/of babyfoto's, maakt het wat zachter allemaal. Mag ik vragen met welk bewerkingsprogramma je dat doet met die saturaties? Onder welk "kopje" vind je dat?
leuk shot! buik is wel wat grauw... had zelf denk ik in saturatie rood iets omhoog gehaald... +30 ofzo... krijgt de hond ook meteen weer een gezonder kleurtje. en misschien klein beetje burn op het shirt..
niets aan huidje gedaan. achtergrond is met textures gedaan.. verschillende lagen over elkaar en dan weer wat weg gepoetst met layermasks
Photoshop cs6, onder image -> (modus-> )hue/saturation, maar krijg t sowieso ook gelijk wanneer ik in camera raw open Vind t zelf idd ook wat zachter maken wat minder kleur
Jah dat was de bedoeling ook met t terugzetten van de saturatie tussen zwartwit en kleur in Zal nog eens prutsen met de instellingen van t weekend wat me beter bevalt
Mooi lucky shot hoor!! Die blik van het hondje is echt super! Ik vind wel het witte tshirt nog een beetje fel.
ik persoonlijk vind dat je iets doorgeschoten bent maar dat ik mijn mening ... mag best zachte kleuren maar moet niet grauw worden... er zit leven in de buik had even stiekum gespiekt in ps... vandaag dat ik het noemde
is helemaal niet zo moeilijk... ff op yt kijken.. textures ps intikken kom je een heel eind. ik gebruik zelf textures van scrapbladen
Zo! Ik ben jullie even kwijt geweest! Ik heb de halve avond terug zitten lezen (jammer dat de meeste foto's al weg waren ), en ga nu weer aanhaken! Ik heb veel foto's gemaakt de laatste tijd, maar krijg steeds niet de kans om ze fatsoenlijk terug te kijken, bewerken enz. Kan iets te maken hebben met 3 kleine kinderen en 4 dagen/week werken weer. Hier iig een foto van mijn kleine nichtje, waar ik zelf erg tevreden over ben: