Hier afgelopen week nog een keertje naar de dierentuin geweest toen mijn meisje 1 werd. Ik heb ze nog niet allemaal kritisch bekeken, maar hier alvast 2 foto's die ik wel geslaagd vond. Ik ben nog een hele tijd bezig geweest om de groene blaadjes onderin voor de Pelikaan weg te shoppen, maar het eindresultaat was toch niet zo denderend, dus daar moet ik nog maar eens voor gaan zitten... Vooralsnog dus met extra groene blaadjes :
@mrsnuke, boomchickahwahwah very nice! @brendat, mooie foto zeker idd wel een klein tikkeltje overbelicht @maloutje, leuk @hier, vandaag verder met de foto's van mn vriendin
Hoi meiden! Tijdje niet geweest hier, gaat af en aan bij mij, soms is het ook een beetje rustig met fotograferen bij mij, doe ik weer andere dingen! Maar nu wel bezig geweest voor de kerstkaarten. Dus die wilde ik wel even delen met jullie, en jullie tegelijkertijd hele fijne dagen wensen! Ga zo naar een kerstmarkt, gezellig!
He, leuk, lekker veel foto's! @Brendat: eens met voorgangers, maar kan je met photoshop wel aanpassen, toch?! @mrsnuke: sexy chickieieieie!! Mooi hoor! @Maloutje: vind die met de pelikaan wel leuk hoor! Het groen op de voorgrond vind ik niet storend, alleen dat bovenste takje zit wat te dicht op de pelikaan. Ik zou het persoonlijk nooit mooi weg gephotoshopt krijgen... Lotus: super mooi hoor, mooie sfeer! Leuke tutujurkjes ook, ideaal voor dit soort kerstfoto's! Had even de voet van de kunstboom bedekt met een mand/ kleedje oid... hihi!
@lotuss, die 1e vind ik echt helemaal gaaf! 2e had ik idd ook de poten bedekt met iets maar erg sfeervolle foto! @buik met hondje, saturatie rood iets omhoog gehaald en is idd beter , weer wat geleerd tijd geleden was t hier zo mistig, vooral iets hoger, op de weg was er niks aan de hand, dus snel even wat geschoten vanaf t balkon
mooi hoor ook fijne kleurtjes! heb even voor je gepielt... zal hem straks weer weg halen... tis niet mega goede kwaliteit maar dat kan ook niet op zon klein foto'tje
ik zie iets raars in het gras... weerspiegeling van iets? lijken wel kassen ofzo.. thanks voor reacties
Yep, zo bedoelde ik het ja, maar bij mij zag het er een beetje smutsig uit (als dat een woord is). Knap gedaan! Zal er ook nog eens mee gaan stoeien .
@mrsnuke, nou t is eigenlijk een school met schoolplein waar we tegenaan kijken, en die heeft irritant witte daken dus denk dat je die bedoelt??? Had al geprutst met de belichting e.d. Waardoor t wel wat minder zichtbaar was, maar t moet natuurlijk niet verkeerd uitpakken @mrsnuke, ook erg mooi! Heb je deze gebrushed?? (Had t trouwens even snel geprobeerd zonder me er verder in te verdiepen, maar dat werd helemaal niks hahaha, toch nog maar eens de boeken in duiken )
denk het het is net of het een geest is zeg maar hahah heb klein beetje gebrushed en toen opacity terug geschroeft. ik heb helemooie huidbrushes.. hoe hoog heb je opacity van de brush staan? meestal zet ik hem op zon 7%
Ik hou wel van spoken haha Waar heb je die brushes vandaan getoverd? Goooeeedddd ik mag dus de opacity wel flink naar beneden schroeven haha, ik ga er nog wel eens mee spelen Ik vind t al helemaal leuk dat ik mn eigen penselen kan maken