Gaaf hoor, in de Zoom!!! Wil je alvast een sneak preview? (even met mijn telefoon een fotootje gemaakt ):
@mrsnuke, wauw wat gaaf! Gefeliciteerd! @hier, vanavond gaan we de foto maken helaas iets anders dan gepland, maar ja...als ze nergens verkopen wat ik zoek houdt t natuurlijk ergens op
dit was ongeveer het idee... het oorspronkelijke plan was met een snoer rode lampjes, om mn buik wikkelen en dan leuk foto's maken ware t niet dat ik t rode snoer die we hadden vorig jaar heb weggedonderd...en dat t dus nu nergens te krijgen is nu dus inimini snoertje met verschillende kleurtjes bij gebrek aan beter was in elk geval wel lekker donker in huis
Mrs Nuke: Stoer hoor, dat je in Zoom staat. Babyfotograaf: Heb je de foto zelf gemaakt of laten maken?
Babyfotograaf: mooi buikje!! Leuk idee! Ik vind de eerste foto qua belichting of eigenlijk qua VERlichting de mooiste, de tweede is wat minder druk, maar daarbij vallen de lichtjes minder mooi over je buik. Lijkt me erg lastig maken! Heb je m op een statief gezet?
Op statief gezet, ingesteld met ml als proefkonijn en hem vervolgens op t knopje laten drukken toen ik goed stond elke keer heen en weer rennen met brandende lichtjes om mn nek en een haspel achter me aan slepen leek me niet zo'n goed idee Maar voor ml wel een uitdaging hoor , hij is niet gewend om handmatig scherp te stellen en ik kon niet helemaal voorkomen dat ik wat bewoog hier en daar , dus hoop foto's helaas niet scherp, maar goed weer wat geleerd vooral je man eraan herinneren om de scherpstelling te checken Moet echt eens een afstandbediening regelen , volgens mij vallen die best nog mee in prijs toch?? @zogelukkig, komt eigenlijk door de schaduw dat t lijkt alsof ik in mn buik prik, had t idd gezien en vond t ook niet zo mooi, maar vond de foto buiten dit schoonheidsfoutje wel goed gelukt qua positie en lichtjes, idd niet te druk zoals druif zei dus wilde hem toch graag even laten zien En als ik dan zo mn buikje zie denk ik eigenlijk 'oohh zo groot issie nog niet' mjaah licht doet ook een hoop en t klopt ook wel dat ie nog niet zo groot is (al vinden sommige collega's m echt al gigantisch )
Bedankt! En ja die groeispurt is al begonnen Nu kan ik er om lachen maar soms denk ik wel eens "pffff hou eens op" Zal een deze dagen ook even een foto plaatsen van "normaal"
Ik heb gisteren een cinemagraph gemaakt. Kennen jullie dat?? Hier zijn wat voorbeelden Cinemagraph: 28 Still Photos With Subtle Motion Ik zal even kijken of die van mij hier werkt.