Jee, nog nooit gezien, apart!! Beetje tussen foto en film in dus? Hoe maak je dat dan??!! Ben benieuwd of je iets hier kan plaatsen! Wat was je onderwerp?
Het is best makkelijk om te maken als je eenmaal weet hoe. Ik heb deze tutorial gevolgd How to create a cinemagraph using Adobe Photoshop CS5 (FEATURED ON THE ROCK N' ROLL BRIDE BLOG) - Blythe Ponytail Parades Edit: Jammer hij doet het hier niet.
Wat een ontzettend leuk idee zeg! En wat een mooie buik heb je al . Ik vind de eerste foto het mooist. En natuurlijk ook fijne feestdagen allemaal hier!!
Hallo allemaal, de beste wensen voor 2013!! Ik dacht: ik zal ons topic maar even "uppen" met een foto die ik net heb gemaakt. Niet echt vernieuwend, maar heb een nieuwe diffusor voor over mn flits gekocht en moet zeggen dat ik erg te spreken ben over het resultaat. Geen harde slagschaduw! Zie hier het resultaat!! En hopen op heel veel nieuwe inspiratie hier en weer een boel leuke, mooie, inspirerende foto's in het nieuwe jaar!
Gewoon een heel simpel universeel ding wat je op je connector kan schuiven voor een evt externe flitser. Het is een kapje wat dan voor je flitser komt te staan. Maar het werkt!
Ik zou nog foto laten zien van mn buik "normaal" Deze is gister gemaakt met 25 weekjes Weinig tijd voor foto's op t moment, we zijn erg druk met t kamertje
Wat een mooie buik al met 25 weken! Volgens mij zie je bij jou aan de achterkant niet dat je zwanger bent?! Prachtig hoor!
O geen idee eigenlijk , zal t eens vragen in mn omgeving hihi Heb wel vaak t gevoel dat ik al loop te waggelen Maar dan moet ik nog ff opstarten en heb ik veel last van bandenpijn en pijn in mn lies enzo Buik begint nu wel in de weg te gaan zitten hoor haha, vorige week nog nergens last van, en deze week opeens minder zicht op bepaalde delen enzo, en sokken en schoenen aantrekken is onhandig
Weer even geoefend met de sluitertijd: zie hier een resultaat: zoonlief voor het eerst zonder zijwieltjes! trots!! De foto is technisch niet zo mooi, i know... begrijp die " uitgebeten" kleuren in zn gezicht ook niet heel erg. Iso stond op 400, lijkt me niet te hoog voor een schemerige lucht? Maar goed, het was wel een trots moment, vandaar dat ik m toch plaats
Wow, wat knap zeg! Dat zie ik mijn zoontje nog niet doen hoor over 2 maanden! Volgende keer meetrekken, dan wordt het beter!
Mn zoontje heeft totaal geen angst , soms is dat wel handig! Ik had meegetrokken, maar is moeilijk om exact net zo snel te gaan!
volgens mij hebben de meeste beetje last van een fotodipje hehehe wat een rust hier simpele portretjes.. had zelf ook beetje dip.. ook bewerken niets lukte...
@dip, drukdrukdruk met de kinderkamer dus tenzij jullie daar foto's van willen zien heb ik idd helaas niets in de aanbieding... Maar nu t sneeuwt hoop ik dat t er vrijdag ook nog goed ligt! Hoop ik vrijdag even een momentje met mn camera op pad te kunnen @druif, hij kijkt ook zo trots!! Technisch misschien niet perfect, maar zeker een foto voor t fotoalbum! @mrsnuke, weet niet die linkse foto, is iets wat me tegen staat...kan er niet precies mn vinger op leggen, iets in dr blik ofzo? Verder is t natuurlijk gewoon een mooie foto
Babyfg: heb je nou je nickname veranderd? Maar weet effe niet meer wat het nou was??? Tis hier zeker rustig! jammer hoor! Ik mis zelf ook de inspiratie. Hopelijk straks met wat sneeuw, of als het weer schaatsweer wordt... Mrsnuke: Ik heb het zelfde: die linkse foto heeft iets niet, maar wat...?? Misschien is het haar pose of blik, minder "modellen-achtig" dan foto 2.En vind dat haar kleur lippenstift en kleur haar met elkaar vloeken Tweede vind ik mooi, met haar handen.
@druif, ja moest van beheer want "babyfotograaf" zou reclame zijn. Dus dan maar dit gedaan , is t toch nog enigszins herkenbaar en de afkortingen in mn vaste topic en in mn club kunnen hetzelfde blijven
Druif: Goed gedaan hoor. Mooie beweging in de foto. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn. BabyFG: Oh dat ben jij dus. Vroeg me al af wie jij was. MrsNuke: Vind de tweede ook veel mooier. De lippenstift ook.