ze zijn ongeveer een halve cm, ben t helemaal met je een mbt bovenkant had nog zitten denken om hm bij te snijden maar vind de achtergrond ook mooi
Wat een dotje, mooi gedaan! Ik heb vandaag ook in een wei vol lammetjes gestaan met mijn camera. Maar het bewoog allemaal heel veel en ik moest veel wijken voor nieuwsgierige paarden en grote boze schapen... Dus ben benieuwd of er nog iets tussen zit .
Het hele weiland kwam naar me toe rennen denk dat ze dachten dat ze voer zouden krijgen... Om hun aandacht te krijgen stond ik als een gek te dansen hahahahaha
Whahaha! IK was meer aan het ontwijken en schrikken, maar denk dat het er vanaf een afstandje door een buitenstaander als dansen uit had gezien . Resultaten vielen beetje tegen, vond deze nog wel aardig:
Jij stond in weiland zelf? Ik stond veilig achter het hek Hahahah.. Vind hem mooi.. Mooie kleuren ook
Yup, was in de polder een héél groot weiland vol met schaapjes en paarden (kleintjes). Heb heel brutaal even bij de boer aangebeld met de vraag of ik het weiland in mocht om wat dichterbij te kunnen komen. Beiden om heel verschillende redenen gedanst, whaha
Ze zien een beetje groen! Ja, ik heb meer iets met close-ups en zonneschijn als het gaat om lammetjes fotograferen. Vind dit wel een heel saai plaatje. Trek het je niet aan, er zijn dingen die je veel beter kunt!
Hi ladies.. Ik lees af en toe mee , en vind de foto's en tips heel leuk! Ik zou graag af en toe mee willen kletsen en posten Fotograferen is mijn grootste hobby!
Gezellig!! Ik ben er eigenlijk nog niet over uit wat ik van je foto vind . Aan de ene kant een beetje rommelig, aan de andere kant vind ik de diagonalen erin wel mooi. De kleuren zijn ook wel bijzonder . Wat fotografeer je zoal?
Voornamelijk mensen , maar vanwege privacy plaats ik liever geen foto's. Foto's van bloemen en dieren vind ik ook heel leuk, maar niet mijn sterkste punt.
Klgekko: ik kan me vinden in de mening van maloutje, ik vind de oranje kleur tegen de grijze achtergrond wel heel mooi! Ben benieuwd naar de rest van je foto's! Welke camera heb je? Maloutje:wauw! Mooi hoor. Ik hou van het krappe kader. Maar die ogen.... whoops! Wordt er bijna bang van!