Je zoon lijkt best veel op jou of niet? Ennn volgens mij ben je ook best een open boek (qua ogen/uitstraling) of niet?
Ok ... ik ben ook overgestapt Ik heb nu een Canon eos 1000.... En nu lekker aan t stoeien, prachtig weer...en met de ochtenddauw al effe bezig geweest! En ik kan eindelijk mijn druppels vastleggen....geweldig hoor, ik ben helemaal in de wolken!
Leuk imensa in het bos! Mooie foto's @druppel, weet nou niet goed of ik m nou wel zo scherp vind op de juiste punten? Maar ben ook moe en zit op ipad dus kan t niet zo goed zien....welke camera had je hiervoor??
Is een van mijn eerste foto met een Canon eos 1000... Kan best zijn dat ie niet helemaal scherp is hoor... maar ik zie t niet, heb hem wel gekropt... kan misschien daar door komen? Daar ben ik ook nog geen ster in ,dat bewerken!
@Imensa: Mooie bosfoto's! Ik vind zijn blik in de eerste foto heel mooi en de compositie in de laatste foto heel sterk, @Mamsvanm: Ik vind hem goed gelukt!
Leuk! Alleen kindje kijkt wat boos op de 1e hihi, heerlijk hoe dat als een plumpudding nog inzakt he allemaal
Wat is het stil hier?! Niemand nog mooie herfstfoto's gemaakt? Ik ook niet trouwens... veel te nat! Vorig jaar hadden we naar mijn idee zoveel meer mooie zonnige herfstdagen?!