Vind deze bewerkingen helaas niet mooi, zo overbelicht zeg maar... maar smaken verschillen (gelukkig) ze heeft wel mooie oogjes!!
Vraagje ik wil een andere lens aanschaffen om van verder weg beter in te zoomen heb nu de standaard kitlens welke is er handig voor? Bv op vakantie zie je van een afstand iets en wilt dit op de foto zetten
Vraagje ik wil een andere lens aanschaffen om van verder weg beter in te zoomen heb nu de standaard kitlens welke is er handig voor? Bv op vakantie zie je van een afstand iets en wilt dit op de foto zetten
Wat vinden jullie van deze foto? Ben bezig met een online cursus. Net begonnen dus nog lang niet zover hoor maar toch benieuwd.
Mist rechts wel een stukje dat moet de volgende keer een stuk verder naar rechts dat soort dingen moet ik nog op letten
toekomstige mam: vind het best mooi! Het witte stukje rechts onderin een tikkie overbelicht, maar de compositie spreekt me wel aan! Je zou m nog iets kunnen bijsnijden, dan is het niet zo hinderlijk dat rechts een stukje mist en vind het persoonlijk nog mooier als je in zn oogjes kan kijken! Voor de gevorderden onder ons: is dit wat? ⥠Nikon lens 50 mm 1.8' - Fotografie | Lenzen en Objectieven - Marktplaats.nl Dit is toch spotgoedkoop of zie ik iets over het hoofd? Voor dat ik een bod plaats toch even jullie mening horen.... zouden jullie zoiets tweedehands kopen?
Welke camera heb je? Deze lens heeft geen eigen scherpstelmotor namelijk. Je camera zal er dus eentje moeten hebben.
ik heb de nikon d3100. Hoe weet je of hij een eigen scherpstelmotor heeft? Hij kan op de automatische stand als je dat bedoelt?
De 3100 heeft dat niet. Je kande lens wel gebruiken maar dan moet je voor elke foto de handmatige stand gebruiken.
Mmm, op zich niet erg, maar misschien niet heel handig als mn kinderen mijn favoriete object zijn Weet jij nog andere lenzen die geschikt zijn voor portretfotografie die wél de mogelijkheid hebben voor automatische scherpstelling?
je hebt deze zelfde lens ook met motor erin (dan kost ie 150/160 euro ergens) Of een betere body halen met motor erin, dat scheelt je weer geld voor objectieven.
Ah ja, ik zie al wat staan inderdaad, paar tientjes duurder. Dat is op zich nog wel te doen. Ik kijk even verder! Bedankt dames! Goed om te weten!
Degene met motor is idd niet zo duur nieuw. Is echt een aanrader omdat die zo lichtsterk is. Ik gebruik die heel vaak voor portretten.
Ik heb ook een 50mm 1.8 vast brandpunt. Normaal 100 euro bij mediamarkt. Zelf gekocht tijdens een actie en kosten mij 80 euro. Prima lens.