Ja ikke!!! Ben al volop aan het bellen om te proberen nog een exemplaar te kunnen reserveren. In Breda helaas al uitverkocht, nu Eindhoven en Rotterdam proberen (Nikon D600 body)
Ik heb hem vanmiddag gedownload. Heb het idee dat je niet alles kunt. Heb de tutorial gedaan is zie daarin veel meer mogelijkheden, vind ik best wel jammer.
Nice! Ander vraagje, jij hebt ook je studio thuis he? welke set heb jij aangeschaft en werkt die fijn? of wat ervaar je als nadelen?
dan aan jou ook gelijk de vraag; welke set heb jij staan in je studio? zowel qua licht/achtergrond en wat zijn je ervaringen?
Ik heb 2 flitssetjes van Falcon Eyes, een wat oudere en nieuwere die wat sterker zijn. Eigenlijk ervaar ik niet veel nadelen. Ik heb nog veel uitbreiding nodig (heb nu ook enkel softboxen, wat niet altijd handig is). Maar beetje bij beetje kopen we bij. Daarnaast werk ik met 2meter brede achtergronden van vinyl en heb ik een groene muur. Vinyl heb ik in wit, zwart en grijs. Maar grijs ben ik eigenlijk nog niet zo over te spreken... Heb die ook nog niet zo vaak gebruikt. Alles is ook zó duur en je wilt ook steeds meer . Fotootje
aangezien de foto's zulke bagger kwaliteit krijgen geef ik maar een link http://oi61.tinypic.com/5miknt.jpg http://oi62.tinypic.com/kasljl.jpg
Ik ben echt geen voorbeeld hahahahah ik post dan ook geen foto van mijn studio... Ik ben altijd van het gaat om het eindproduct whahahah. Ik gebruik zelfde flitser als maloutje. Ervaring is iets minder. flitskoppen breken toch wel snel af. je merkt gewoon dat het eigenlijk het goedkoopste is op foto gebied. Als ik profi zou gaan zeker voor ander materiaal kiezen. Maar voor zo huis tuin keuken gebruik werkt het.
Wauw mooie foto's imensa! Had al anderen ook gehoord ja over goedkope falcon eyes, maar om mee te proberen misschien wel de moeite waard? Daarnaast zou t hier in de eetkamer/keuken zijn waar normaal echt al heel veel lichtinval is, alleen als t echt heel somber is is t wat teleurstellend, flitsers zouden dan denk ik ook vooral gebruikt worden voor de achtergrond en een enkele keer bijlichten (al zit ik dan ook met een daglichtlamp in mn hoofd of t daar ook mee kan) Maloutje, zie dat je de rollen opgehangen hebt, neemt dat heel veel ruimte in of valt t mee?? Ik zou ze dan namelijk ook op willen hangen zodat je niet steeds op en af hoeft te bouwen Niet dat ik er voorlopig geld voor heb, al heb ik wel wat verjaardagsgeld en ben beetje aan t rondkijken wat er allemaal is en wat de moeite waard is zeg maar Dus als jullie nog tips hebben hoor ik die heeeel graag
Voordat de zolder klaar was had ik de rollen steeds op statieven in de woonkamer staan. Dat was niet heel erg stabiel en helemaal niet handig. Ik vind het nu dan ook een verademing nu ze hangen en zoveel ruimte nemen ze niet in beslag. Maar op zolder heb ik er zowiso geen last van...
Leuk!!! Gebruik je hier photoshop voor om zo'n collage te maken bijv mbv liniaal, een plugin of een los programma??
Ik heb een lamp besteld, een continu daglichtlamp hij is tenslotte voor ondersteuning van natuurlijk licht vooral, ben heel benieuwd!! Hoop dat ie gauw binnen is! Maar denk dat t zeker een goede aankoop is geweest
ben ik wel erg benieuwd naar. wil ook graag zoiets aanschaffen. Laat je het even weten ? http://oi62.tinypic.com/eb69hy.jpg nog eentje van mijn kant.
Vraagje: ben nog steeds aan het kijken voor een 50mm lens met F1,8 en autofocus. nou zie ik soms een letter "g" achter de beschrijving staan, of een "d", bijvoorbeeld: Nikon AF-D 50mm F/1.8 | www.kamera-express.nl Nikon AF-S 50mm F/1.8G special classic edition | www.kamera-express.nl Wat zegt de d of g over de lens????
De "D" is de oudere versie en de "G" is volgens mij de "new and improved" versie. Daarom is de G ook een stuk duurder dan de D.
Ik heb lang zitten "kl**en" om in photoshop collages te maken. Ik gebruik nu bijna altijd Picasa van google (gratis) voor collages. Lekker makkelijk en snel, soms nog een leuk tekstvak erbij en klaar .