ze was precies 1 maand oud zaterdag wilden eigenlijk eerder dit keer, maar door gezondheidsredenen van de moeder kon het niet eerder. Maar de foto's zijn gelukkig weer goed gelukt!
Selfies.. saai he.. Morgen een shoot met een heer. zin in! ik hoef niet meer te vertellen dat de kleuren hier niet als origineel zijn.
Hoi Kom eens even hier spieken, heb een canon 1100D en ben nog onervaren heb een vlek op mijn lens. Hoe krijg ik die het beste weg? Hierbij een foto van mijn kids. Ook zie je hier die vlek Bekijk bijlage 380072
Je kan je camera laten schoonmaken. Je lam ook zelf rommelen met een blaaspijp ding maar als het mislukt dan is die rijp voor de prullenbak. Nog wel even een tip Voortaan iets meer door de knieen denk bij het fotograferen .
Thank you Natuurlijk licht, had mn lamp meegenomen maar helemaal niet gebruikt (gemengde gevoelens over hoor haha had m graag uitgeprobeerd)
Waar zit de vlek?? Als t gewoon aan de buitenkant zit kan je met een brillendoekje (feitelijk ) t glas oppoetsen.
De kleuren kloppen niet Flauw geintje maar kon t toch niet laten Mooie spieren! Vind heel je uitstraling gelijk anders als ik kijk naar foto's van nu en wat oudere foto's die je hier hebt laten zien. Vind dat je meer zelfvertrouwen en kracht uitstraalt. Tevens ook wat "harder" dan je lieve kant die we hiervoor te zien kregen. Dit is hoe ik t zie
Heb geen idee waar die zit, ik heb wel eens wat zitten vegen maar niet echt goed ( bang om te beschadigen)
Ik vind natuurlijk licht toch het mooiste hoor! Wat voor lens/instellingen heb je gebruikt? hahahah Ja hoor ik wel meer.. Ben ook harder geworden in verschillende opzichten
Even uit mn hoofd: 50mm op f4/4,5, iso 1000 en sluiter zal rond de 160 hebben gelegen denk ik Kan t wel nakijken op de comp maar daar zit ik nu niet haha
uiteraard in PS ook de belichting, contrast e.d. nog wat aangepast , maar origineel was ook niet slecht om mee te beginnen haha mijn ISO kan ik nog wel hoger opschroeven ook zonder nadelig effect gelukkig tot zo'n 1600 kan ik m zo goed als ruisloos gebruiken daarboven wordt het toch wel erg duidelijk
Ja oke. Dat is wel fijn zeg! camera verschillend ook he. de 1 kan wat beter met ruis omgaan als de ander
Jij hebt de 7000 toch? Ik heb het nog nooit getest zo hoog. Blij te weten dat ik moet bang meer hoef te zijn voor een hoge ISO.
Even een totale n00bvraag hier. Ik wil een spiegelreflex camera gaan aanschaffen, voor huis-tuin en keuken gebruik zeg maar. Dus als er ooit een kleine is daar mooie foto's van schieten, van m'n hondjes etc, noem maar op. Wat raden jullie aan?
Wauw mooie foto's zijn er weer geplaatst zeg! Marieke, wat een prachtige meiden heb je! Imensa, ik vind je echt op Sookie Stackhouse lijken, van True blood @Lusvi Ik zou dan kiezen voor een instap camera, zoals de Nikon D60 (wordt deze nog verkocht? ) Niet moeilijk in gebruik en toch hele mooie en degelijke foto's. Ik heb even hulp nodig! Ik ben niet zo heel bekend met portret/mensen fotografie (wil dit wel heel graag leren) maar uiteraard vind ik het heerlijk om mijn zoontje op de foto te zetten. Nu heb ik het net al af zitten speuren hoe ik de achtergrond kan veranderen. Heb al verschillende manieren geprobeerd, maar grrr, krijg het niet perfect voor elkaar en dat irriteert me. Misschien is de achtergrond te lastig? Namelijk een hoogpolig tapijt...