Mm ja t was ook echt een spontane foto Misshien ga ik hem nog bewerken das wel leuk.. gewoon de kleur doortrekken van de muur..
Oh, ik vond het wel een sjieke jurk, haha! Heb je daar een mooie foto van, van die bruidsmeisjesjurk?
Ja ik ben hem aan het zoeken haha, Gelukkig was er een profesionele fotograaf bij dus er zijn sowieso goeie foto's haha
Mijn mannen vandaag in de zoo... (met permissie van manlief geplaatst, maar haal ze straks weer weg... ) *weg*
Hé, leuk dat je er naar vraagt! Ik heb 'm gisteren meegenomen naar 't bos, daar zijn we even wezen wandelen (tot het begon te regenen ). Wat een verschil zeg, met die kitlens! Deze lens is echt veel lichtsterker, ik kwam er later achter dat de meeste foto's toch wel een beetje overbelicht zijn . Dat had ik echt niet verwacht, in 't bos op een niet-zo-zonnige dag. Wel leuk om alvast wat te oefenen, maar pff, het is nog wel moeilijk hoor!! Het scherpstellen vind ik ook nog best wel moeilijk, zodra ik 'm op een punt scherpstel - bij de kindjes altijd op hun ogen - dan zijn ze alweer heel ergens anders!
Heel mooie foto's Linda! Bij je dochtertje die foto word ik wel een beetje afgeleid door dat blauwe "ding" op de achtergrond? Die had ik er denk ik met bijsnijden afgehaald. Die foto van je zoontje vind ik erg gaaf! het scherpstellen is goed gelukt hoor! Vind ik ook erg lastig.
Was ook even weg geweest, op vakantie, hoop leuke foto's gemaakt maar helaas ook veel bij nader in zien net niet scherp genoeg. Balen!! Of net op het verkeerde punt scherp gesteld. Ik zou graag jullie mening willen horen over de volgende foto's:
Mooie dochter heb je, echt een mooi fijn gezichtje! Jammer dat het een beetje donker is op de foto. Misschien kan je m nog wat helderder krijgen met photoshop? En kan je meteen die rug eraf "snijden" van diegene die er naast staat! Hihi!
Mooie foto's meiden, Heb al een tijdje geen nieuwe foto's geplaatst. Druk druk. Heb weer wat om te showen, ben benieuwd wat jullie ervan vinden: 2 bloemetjes: Bekijk bijlage 260467 Bekijk bijlage 260468
En 2 van mijn zoontje: de 1e in de speeltuin: Bekijk bijlage 260469 en de 2e in het bos: Bekijk bijlage 260471 Ik vond bij beide de belichting lastig, de 1e omdat het een beetje regenachtig was en de 2e omdat de zon juist heel fel scheen. Gr handbalster
@handbalster: je bloemen foto's vind ik supermooi! Is die tweede bewerkt? De foto's van je zoontje: ook erg leuk. Van de eerste foto lijkt me zijn huidskleur wat onnatuurlijk of is hij echt zo bruin? Tweede vind ik mooi hoor! Geen hinderlijke schaduwen oid ondanks de felle zon waar je het over had!
ik ben nog wat aan het zoeken op internet over fotografie. mijn camera geeft heel snel ruis. binnen kan ik geen goede foto's maken, want bij meer dan iso400 is echt lelijk. als ik het verhaal hieronder lees heb ik het idee dat ik dus ook gewoon mijn megapixels aan kan passen om een foto te maken met minder ruis. klopt dat? Doordat een compact camera klein en goedkoop gehouden moet worden zit er een kleinere sensor dan in een spiegelreflexcamera. Dit gaat ten koste van de beeldkwaliteit, er moeten meer megapixels op een kleinere ruimte worden ingepast. Sommige camera fabrikanten kiezen er bewust voor minder megapixels op de sensor te plaatsen zodat de beeldkwaliteit beter wordt, maar vooruitgang in techniek zorgt er ook voor dat er meer megapixels op een sensor passen zonder kwaliteitsverlies.
Ik blijf alles iedere keer maar lezen, maar pff vind het nog steeds ingewikkeld hoor. @Linda; supermooie foto's! @Handbalster: wat een prachtig kindje, de eerste foto vind ik echt super! Vind het alleen heel erg jammer van die rode balk (of buis) in de foto en dat zijn hoofdje er hier half op staat.
Wat vinden jullie van deze foto dan? Ik vond dat ze zo mooi geconcentreerd bij de schommel stond. Maar zal ook wel weer een kwestie van smaak zijn en de achtergrond eigenlijk weer te druk. Bekijk bijlage 260545