Ik ben ook weer even bezig geweest vandaag! Wat vinden jullie ervan ? Bekijk bijlage 261577 Bekijk bijlage 261578
Dank je! Alleen jammer dat de hommel niet zo scherp is, stomme beesten blijven ook niet stilzitten haha
Ik ben nu ruim een jaar aan het oefenen met m'n camera (Canon EOS 1100D) en Photoshop. Dit zijn de resultaten van vanmiddag (foto's maken) en vanavond (bewerken):
En nog eentje: In verband met de herkenbaarheid van mijn dochter zal ik de foto's morgen weer verwijderen.
Wat zijn er weer een hoop mooie foto's geplaatst afgelopen week! @ MvdW, eerste foto is een beetje saai, 2e foto vind ik top. Hommeltje was druk bezig @ Druif78, lief @ MMv2M, mooie meiden! Die laatste foto, met alleen het speldje in kleur, hoe doe je dat? Heb wel foto bewerkingprogramma's maar ben daar nog niet helemaal in thuis.. Ik ben van de week nog een dagje naar de dierentuin geweest met oppaskids. Vond deze zo geweldig, hij stond echt te genieten van de laatste zonnestralen die dag . 2e is een zelfportretje (niet zo mooi als die van MrsNuke altijd ), heb hem iets bewerkt: meer richting zwart-wit gemaakt..
MMv2M:mooi hoor, wat een leukerd! Echt een knap meisje! Eerste foto is niet helemaal mijn ding, maar het ziet er wel fascinerend uit die bewerking rondom. Vind het wel wat hebben. Close up van het gezichtje vind ik mooi sprekend. Jammer dat haar haartjes zijn "afgesneden". De zwart wit foto met het gele accent vind ik leuk! Lekker zomers! Mieks: jammer dat de pootjes van de pinguin er net niet op staan! Verder is ie wel erg grappig! Zelfportret is wel goed scherp gesteld op je rechter oog, de rest is niet helemaal scherp, jammer! Je staat er wel leuk op Die bewerking met een zweempje zwart wit vind ik wel mooi! Hoe heb je dat gedaan??
Dank je Heb er nog 1 van de pinguin MET pootjes helemaal Was alleen inmiddels ook een andere pinguin bij in de buurt gaan staan dus heb die wat moeten bijsnijden.. Heb m'n zelfportret gemaakt met de zelfontspanner. Volgens mij heb je er ook iets voor dat je niet in die 10 seconden hard moet rennen om goed te gaan staan Dat "iets meer richting zwart-wit" doe ik met PaintshopPro. Daar heb ik de verzadiging in aangepast
MMv2M: Mooie foto's van je meisje. Heb je nou zelf de buitenste rand van de eerste foto met nabewerking wazig gemaakt. Het ziet er een beetje onnatuurlijk uit. Mieks: Vond je het niet lastig om een self portret te maken. Ik wel in ieder geval, vooral het scherpstellen. Ik maak ze met een statief en een afstandsbediening. Ik zou persoonlijk bij jouw foto, onder je rechter oog nog een beetje wegshoppen.
ja ik vind dat wazige aan het buitenste randje ook niet erg mooi, maar is ook kwestie van smaak, ik zie heel veel (vooral newbies) dat doen (ja ik reken mezelf ook tot deze groep dus voel me niet meer hahaha) en ik vind het net alsof je een lelijke foto probeert mooi te maken en het is een mooie foto dus heeft het niet nodig.
Ik ben trouwens wel van de photoshop hoor en sommige mensen vinden dat ook lelijk dus het is vooral een kwestie van persoonlijke smaak denk ik.. Soms vind ik een foto mooi maar iemand anders totaal niet, zie deze foto, ik denk dat heel veel mensen de bewerking ook niet super vinden, ik vind dat een gave manier van bewerken (zoals al was opgevallen haha)
alhoewel ik die lijntjes op mn hoofd beter had kunnen shoppen hahah (ach ja je mag wel wat leven zien , ik heb nu mijn huid helemaal niet bewerkt (wat ik vaak wel doe maar wat onnatuurlijk eruit ziet)