Prachtig kindje heb je!!! Bij de eerste foto mis ik contrast, je kleintje valt weg tegen de lichte achtergrond / ondergrond... Je tweede foto is erg mooi, ik blijf naar die oogjes kijken! Hier nog 2 foto's van vanmiddag...
Wauw, wat een kijkers! Vooral bij die tweede foto, schitterend! De eerste foto komt niet helemaal tot zn recht, misschien door het zwart/wit.
Thanx... Zie alleen dat ik die eerste niet heel mooi gesneden heb, maar goed, is in mn eigen album inmiddels aangepast... Heb jij nog nieuwe creaties?
Heb nog wel een creatie van pas geleden: Ik hou van die theatrale peuter gezichtsuitdrukkingen...sorry!! Ik vraag me alleen af bij felle zon hoe ik die schaduwen kan voorkomen in het gezicht. Flitsen vind ik te lelijk en zon in het gezicht is ook niet altijd wenselijk....
Geweldig, ik hou daar ook wel van, hihi... Heerlijk mannetje trouwen! Hoe je dat kan voorkomen? Geen foto's maken bij felle zon of anders nabewerken... Als het zo extreem zonnig is zijn schaduwen eigenlijk niet te voorkomen, je wilt hem niet met zn gezicht in de zon hebben (knijpoogjes) zodat jij de zon in je rug hebt en dus geen schaduw, maar je wilt hem ook niet met zn rug naar de zon hebben (schaduw + zon in je lens) dus dat is een lastige opgave... Ik zit ook regelmatig te pielen met de zon, maar tussen 12 en 3 is het haast niet te doen om echt mooie foto's te maken bij zulk weer...
hier mijn meest recente lucky shot deze knul heeft van die prachtige kijkers! heb zijn ogen al eerder gefotografeerd, maar dit was toch echt de topper dit modelletje is trouwens 9 maanden oud jongste zoon van vrienden van ons
ja dat is erg jammer hier. vind de kleur het mooiste.. vind persoonlijk zelf zwart wit met detail kleurtje beetje 2011