@Babyfotograaf: wat een leuke piercing, haha! Snapte men de hint? Vraag me wel een beetje af of iedereen het zal herkennen? @mrsnuke: wat een vrolijke leuke foto, wordt er helemaal blij van! Ik weet dat jij van het krap kaderen bent, maar bij deze foto vind ik het wat jammer dat het hoofdje van je zoontje is uitgesneden... denk dat ie leuker is als ie er helemaal op zou staan? Heb je die nog??
ja heb ik maar vind het fotoformaat dan niet zo lekker weg kijken.. maar ik hak idd graag hoofden af dan had er voor de leuk onder en boven genoeg moeten staan.. heb hem in landschapstand genomen ipv portretstand
@mrs, hele leuke foto! Alleen idd net even jammer van de bovenkant van t hoofdje, maar heeeeeeel erg storend vind ik t ook niet @fb, ja leuke reacties hoor! Voornamelijk felicitaties! staan nu 4 foto's op die eerdere 2, de piercing en 1 van de echo foto's van vandaag album heet "expecting" kan niet missen dus zo bijzonder die echo! Een vrolijk spartelende en zwaaiende mini! Ben verliefd!
Ahhhhh, heerlijk he? Zo bijzonder! geniet er maar van! Mrsnuke: ik vind hoofden afhakken ook wel ok en doe het ook graag geeft vaak net wat meer nadruk op de ogen... Maar in dit geval "klopt" het voor mn gevoel niet helemaal omdat je vriend er verder wel helemaal opstaat en er overal ruimte rondom staat, behalve bij je zoontjes koppie!
Ik vind het ook altijd fijn als mensen eerlijk zeggen wat ze van mn foto's vinden! Soms is het een kwestie van smaak, maar meestal leer ik er zoveel van bij!
Heb je nog mooie plaatjes kunnen schieten met je nieuwe camera, Druif? Ik ben benieuwd hoe die bevalt!
Wel wat plaatjes kunnen schieten, maar niet iets om trots op te zijn Paar leuke plaatjes, maar met schaduwen op gezichten omdat ze binnen onder lamplicht zijn gefotografeerd. Hoop dat als het van het weekend mooi weer is ( droog) dat we dan even naar het bos kunnen en dan neem ik mn camera mee!
Woezeltje: Deze foto vind ik een beetje standaard. Je dochter heeft wel een leuk jurkje aan, hier zou je veel meer mee kunnen doen. Misschien kan je hier wat ideeen opdoen... Pinterest / Search results for photography tutu
@sheann; Mooie kleuren! @Woezeltje; Ik denk ook dat er meer in zit. Ik mis ook haar tenen... Nog eentje van mijn meisje :
Sheann: mooi!! Mooi hoe de achtergrond is uitgevallen ook! Woezeltje: ben het eens met sheann dat de foto een tikkeltje standaard is: qua pose en compositie weinig spannends. Jammer dat je de plinten ziet van de vloer en dat haar voetjes zijn "afgehakt". Verder wel echt een dotje om te zien hoor! Wat een knapperd!!
Volgens mij zou het echt een heel leuke foto van haar kunnen worden met dat kleedje en een bloem in dr handen.. Nu vind ik het het net niet.