Chantal, die foto van dat aapje ziet er inderdaad leuk uit met dat gras! Leuk ook dat die bloemen juist vaag zijn en je letterlijk ertussendoor kijkt naar dat aapje. @MamaNova, Oh die is zeker goed gelukt hoor! Mooie foto.
foto 1 erg mooi, super zelfs, zoals de schittering van de zon,,, doe het je niet na foto 2 ook mooi, maar niet mijn smaak, heb m mn vriend laten zien en die vind hem helemaal geweldig haha... complimentje van hem dus haha...(en die geeft ie niet zo vaak) foto 3 onwijs schattig... achtergrond is niet geweldig, maar vind het ook niet storend ofzo.. netjes gedaan hoor!! enja, ik ben eerlijk zoals je gevraagd hebt haha...
ik heb hier zeker goede fotos gezien! maar ook fotos die enkel een beeld weergaven zonder er iets aan toe te voegen... (ook) voor mij geldt dat een foto spannend moet zijn; dus qua contrast, lichtval, compositie en (a)symetrie. ook bevreemdende combinaties (bv iemand die in een boom zit te eten) spreken mij altijd aan. in dat geval vertel je met de foto veel meer dan wat je enkel ziet. het maakt het verschil tussen ' een foto maken van iets' en ' van iets een foto maken' volgen jullie mij nog? (kunstacademie gedaan, helemaal verpest dus! )
Dan ben ik ook benieuwd wat jullie van mijn staaltje fotografische expressie vinden, hahaha! Beetje treurige foto, misschien, maar ik vind hem zo mooi... http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-P8OG4PQ8.jpg
@Klingel, Hihi ik begrijp wel wat je bedoel. Ik heb ook op de kunstacademie gezeten, maar ik vind het juist heerlijk om zonder na te denken te kunnen genieten van beelden. Dus ik hou vooral van bepaalde contrasten en sfeerbeelden. Maar ja, dat is dan weer ieder zijn ding natuurlijk. @MvS, Zeer mooie foto meid! En die roos is mij opgevallen hoor! =D Mooi gedaan!!
Je foto's zijn hartstikke mooi! Maar ik vind foto 1 een beetje donker, wel mooi met die stralen Geeft wel mooi effect.. foto 2 vind ik zelf persoonlijk niet echt een leuke foto, maar da's denk ik meer kwestie van smaak! En foto 3 vind ik helemaal geweldig!
@mvs: ach, is dat in normandie? treurig maar mooi.. @daantje: 1e vind ik mooi beeld! @meetie: ja jij ook kunstacademie? welke heb jij gedaan?
wat een mooie foto's heb ik ondertussen weer gezien! Daantje die lucht door de bomen is er leuk.... je kindje ook trouwens hoor Mv5 die van jouw is ook mooi.,dat ene gele bloempje doet het hem leuk! Hier van mij nog een wolkenfotootje,ja met datum... Bekijk bijlage 3949
Mijn leraar gaf ons in het begin advies om foto's waarbij we wegen of waters wouden fotograveren dat bv een weg beginnen moest links of rechts onder in beeld Het zelfde voor waters Zodat je oog de lijnen makkelijker kunnen volgen naar het uiteindelijke focus punt in de foto