Was in België. Waren een weekendje in Malmedy geweest, en wilden op de terugweg langs Margraten in Limburg rijden, maar kwamen onderweg deze Amerikaanse begraafplaats tegen. Mijn man heeft daar ook onwijs mooie foto's gemaakt. Zal vanav eens kijken of ik er 1 of 2 kan plaatsen...
hihi bedankt mamanona @Sapphira Ik maak altijd foto's van mijn 6 katten ben er helemaal gek van even kijken welke ik kan vinden Dit is mijn kat Poepoe
@Klinkel, Ik heb op de Willem de Kooning Academie gezeten in Rotterdam. Ik deed Lifestyle & Design. Ik heb me opleiding alleen niet afgemaakt hoor. Ik wilde overstappen op Grafisch, maar heb toen met me mannetje een kindje in elkaar geknutseld hihi. Wat heb jij gedaan? @MamaNoa, Wat een mooie scherpe lijnen hebben die wolken van je. En ach, we kijken wel door die datums heen @Puzzcat24, Oh wat stoer dat je een fotografie cursus hebt gevolgd! Dat lijkt mij ook wel erg leuk. En wat heb jij mooie foto's gemaakt zeg! Heb je nog meer tips die je met ons kan delen?
Mag ik deze ook even showen? De kwaliteit is echt belabberd maar dat komt omdat het een echte foto is, met een gewone analoge camera genomen... (je weet wel, rolletje kopen, in camera, foto maken, rolletje wegbrengen, 4 dagen wachten, foto's halen ) De foto is ook al een jaar of 8 oud... In ieder geval, hij is niet echt mooi te noemen, maar hij heeft iets... Op mijn man's shirt staat "Believe in Angels" Hij was hier aan het vliegeren met ons neefje (die je niet ziet omdat mijn man achter hem staat)
@ Ts, ik vind je foto's erg mooi genaakt. Ik zou er zeker mee doorgaan Vind dat er overigens heel wat mooie foto's voorbij komen Hier 1 van mijn zoontje. http://www.uploader.be/output/1247597803.jpg
Ohh erg mooi! Ik hou niet echt van "mensen" foto's maar deze is echt net alsof die door een proff is gemaakt
Hoi hoi, Wat een super leuk topic... Ook ik vind fotograferen helemaal leuk... Hier foto die ik in de duinen heb gemaakt Bekijk bijlage 4064 liefs Wen
Thnx, dat vond ik zelf ook. Zag dat ik het nog niet vermeld had ,maar deze is dus door mijn schoonzusje gemaakt. Zij maakt als hobby foto's van bullterriers. Enkele foto's zijn ook al eens in hondenbladen afgedrukt. Ik zeg je zou er meer mee moeten doen ,maar vooralsnog is het puur als hobby en heeft ze ook nooit een opleiding hiervoor gevolgd.
@Wennes, Oh dat ziet er ook erg leuk uit zeg! Wat is het eigenlijk precies? Besjes? Ik vind het in ieder geval een mooie foto, mooie kleur ook!
De eerste 2 foto's zijn erg goed gelukt.De 3e was iets minder(voor privé is het natuurlijk prima)vanwege de achtergrond.Te veel onbelangrijke dingen,maarja,daar kun je op zo'n plek meestal ook weinig aandoen.Ziet er voor de rest goed uit hoor!
Dacht ook dat het Omaha Beach in Normandië was... Woon zo kort bij deze begraafplaats, maar ben er nog nooit op geweest (wel al langsgereden).
@Chantal1984, Oh dat heb je zeker mooi gedaan! Mooie foto zeg!! En maar goed dat hij derest van de dag geen sigaret meer heeft aangeraakt hihi