Tis een jongen... Toch grappig dat zijn zus altijd voor jongetje werd aangezien en hij nu steeds (ja, je bent niet de enige) voor meisje . O ja, ze lijken erg op elkaar! Ik heb nu alleen nog de 18-55 lens die er bij zat. Ik wil nog een zoomlens om mijn kindjes van veraf toch dichtbij te kunnen halen. Mijn dochter gaat nu steeds poseren als ze de camera ziet . Ik weet nog niet welke lens het moet worden, een 55-200 erbij of toch een 18-200 om de 18-55 te vervangen.
Ik zou 'n goede vervanger voor de 18-55 nemen én een telezoom. De 70-300is staat goed bekend... Die objectieven met zo'n groot bereik zijn kwalitatief niet bepaald goed namelijk; vertekenen heel erg bijvoorbeeld...
O er zijn weer hele mooie foto's voorbij gekomen!! Hey Elies, leuk je ook hier te zien Ik vind jouw kater-foto ook echt heel leuk! En wat mooi dat je die beestje zo scherp op de foto heb gekregen zeg! Ik ben nog best een kneus met al die functies.. al fotografeer ik wel gewoon met me telefoon, maar al die macro enzo .. weet er maar weinig van hihi.. wordt toch maar eens tijd dat ik het op ga zoeken. Hier nog een foto van mijn jongste zoontje! http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-L3XX3LPB.jpg
je kids op de foto zetten is toch een erg leuke hobby hihi ik zie dat bij meer mama's terug, lang leve digitale tijdperk dit had vroeger een fortuin gekost
@hey meetie, ja ben ook dol op fotograveren, heb er alleen weinig tijd voor, maar dat gaat vast helemaal goed komen hoor, wat een leuke foto van Jesse zeg, echt een lekker bekkie.. Zijn idd wel aardig gelukt. maar jij maakt dus alles met je phone? dan heb je best mooie foto's ermee zeg..
Ben sinds zaterdag de trotse bezitter van een Nikon D70! Ben nu nog heel veel aan het uitvogelen, leukleuk! Zag mooie foto's voorbijkomen zeg, super! Heb er nu nog een 18-50 op zitten, maar heb zo'n idee dat het niet lang meer gaat duren voor ik een andere lens erbij koop...
Wat een leuk toppic zeg, en wat een boel mooie foto's. M'n vriend is ook begonnen met fotografie (als hobby) met een Canon 500D met 2 lensen, zodat we ons kindje zometeen mooi kunnen fotograveren. Hier een foto van de vakantie in Nice http://i28.tinypic.com/2n6flx.jpg Ik zal is ff in alle foto's pluizen of er nog wat moois bij zit. Het scheelt dat het er maar een paar zijn
Hier nog een http://i25.tinypic.com/oho8pu.jpg En vanavond kan ie z'n camera op het dochtertje van m'n zus uitproberen die vanochtend bevallen is
@Isademi, Hihi inderdaad! Lang leve de digitale tijdperk! =D @Eliesja, Ja ik vond jou altijd al hele mooie foto's hebben!! En bedankt voor je compliment van Jesse! Ja ik heb de Sony Ericsson C905 Dus die maakt nog beste foto's. Al weet ik niet hoe je precies zo een foto maak dat de achtergrond wazig is.. Of is dat die macro? hihi Ik ga het een deze dagen wel even uitproberen.. Aan de ene kant wel fijn al die functies en standen, maar aan de andere kant ook vervelend, want ik heb al een hoop foto's geschoten waarbij ik dan weer de verkeerde instellingen had, grrr.. dus dan was de persoon in kweste ineens gelig ofzo Hm.. misschien zit er ook wel een handleiding bij? hahaha.. ahum. @Queenbee, Gefeliciteerd met je mooie camera Zo te horen ben je er erg blij mee! @Indy25, Zo.. dat zijn inderdaad mooie foto's zeg!! Dat doet je vriend goed hihi.. en gefeliciteerd met je schoonzusje haar bevalling!! Zijn de foto's gelukt?
Hier een Canon 40D met een 17-85mm, 60mm macro en de 70-300. en dan nog wat bijbehorende toeters en bellen . Heb zelf nu een aantal cursussen gedaan en ik kan het echt aanraden! Heb daar veel geleerd!!! Ook is het leuk om veel op fotografie-forums te kijken, daar heb ik ook super veel van geleerd. eosdigitaal vind ikzelf wel leuk, vooral om bij anderen te kijken hoe ze het doen en om daar naar tips en trucs te zoeken. Het is een leuke hobby he!!! (alleen wat prijziger dan bijvoorbeeld punniken )
vind dat zo gaaf allemaal, ik zou het ook wel willen. Helaas is het een dure hobby met die lenzen en alles, dus ik spaar rustig even als dat kan. Wat helaas voorlopig niet kan, maar ooit komt mijn droom uit met mooie lenzen en een mooi fototoestel
O sorry... Weet ik twijfelde al heel erg en wilde er eerst bij zetten dat ik het niet goed zien maar dat vond ik ook zo raar staan dacht neem maar een gok haha. Gokken is nooit mijn sterkste kant geweest... IK heb ook de 18-55 maar daarnaast ook nog de 55?-200 mm geloof ik. Dit zijn beide kit lenzen en zaten bij mij in het pakket. Onlangs heb ik een flitster gekregen en ik wil nu een macro lens gaan kopen... en eigenlijk ook een groothoek maar jeetje wat zijn die krengen duur dus ik begin maar bij eentje... Vandaag maar weer lekker foto's maken in de efteling
Mooie foto's iedereen! Hier een Canon 400d met en standaard lens (18-55mm), maar binnekort ga ik een nieuwe lens aanschaffen. Ik wil van mijn hobby namelijk ook m'n werk maken! Hier een foto van m'n zoon: http://i31.tinypic.com/28lq2at.jpg
Hee wat een leuk topic. Ik ben ook begonnen als hobby-fotograaf en ga binnenkort voor mezelf beginnen in de fotografie. Althans de plannen zijn er. Ik heb diverse cursussen gedaan en start binnenkort met de fotovakschool. Erg leuk allemaal! Link verwijderd
mooie foto's zitten er weer tussen! @meetie,vind dat er altijd vrij weinig in de beschrijving van de telefoons staat..weet ook nooit wat somige afkortingen betekenen of welke stand ik moet hebben voor bepaalde foto's, daarom lijkt me een cursus wel wat om dat allemaal te leren.. @djezelf, het is idd een erg prijzige hobby, maar zeker vele malen leuker dan punniken hihi @marleen, ziet er goed uit je site, mooie voorbeeldfoto's staan erop.
@Roanne, Wat leuk dat je er je werk van wil maken! Lijkt mij erg moeilijk, omdat je toch altijd de mooiste foto's wil leveren aan je klanten.. Je hebt vaak maar 1 kans voor die perfecte foto. Zou bang zijn dat ik het verpest.. vooral bijvoorbeeld bij trouwerijen ofzo! Leuke foto van je zoontje! @Marleen, Leuke foto's maak jij zeg! Had ook die foto's van het bruidspaar gekeken, leuk dat je ook van die grappige en lieve foto's had genomen zoals dat ze hand in hand liepen, ipv alleen maar van die 'neppe' poses bij bomen enzo. Doe je echt goed! @Elies, Ja inderdaad.. toch maar een cursus dus in de toekomst hihi.
@Marleen: Wauw leuk de fotovakschool! Heb ik ook aan gedacht maar is voor mij nu niet haalbaar. Het is te ver weg voor mij. Link verwijderd